Kærsten Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Hei! Noe forslag til noen gode hårvokser som er bra for tykt hår, og samtidig lukter godt ? Har prøvd D:fi, og den lukter veldig godt (ananas). Noen flere gode eksempler ? Lenke til kommentar
Bruflat Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Hei! Noe forslag til noen gode hårvokser som er bra for tykt hår, og samtidig lukter godt ? Har prøvd D:fi, og den lukter veldig godt (ananas). Noen flere gode eksempler ? Prøvde den til Jan Thomas av en kompis, lukta godt og passet bra til mitt tykke hår og var visst ikke så gæren pris heller! Lenke til kommentar
Kærsten Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Hei! Noe forslag til noen gode hårvokser som er bra for tykt hår, og samtidig lukter godt ? Har prøvd D:fi, og den lukter veldig godt (ananas). Noen flere gode eksempler ? Prøvde den til Jan Thomas av en kompis, lukta godt og passet bra til mitt tykke hår og var visst ikke så gæren pris heller! Hva luktet den ? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 "Av en kompis ja" lukter Hubba Bubba elns. KMS serien er det jeg mest fornøyd med, særlig deres paste. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Renati har alltid vært favoritt, men i det siste har jeg gått over til denne. Den både holder og lukter godt. Endret 7. august 2015 av Metufax Lenke til kommentar
matsbjo Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Aldri funnet noe bedre enn den røde Define-voksen man finner på dagligvare butikken. 3 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Aldri funnet noe bedre enn den røde Define-voksen man finner på dagligvare butikken. Da har du ikke leita noe særlig tror jeg... 4 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 KMS er tingen syntes jeg. Har prøvd Renati, Define, ID etc, men KMS som min frisør bruker er best! Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Selv bruker jeg "evo; box o´bollox". Funker nok best for kort-medium hår. Voks/paste som holder bra og er drøy i bruk. Lukter ikke så spesielt. Litt sånn frisørlukt kanskje. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Selv bruker jeg denne. Billig er den også. Endret 8. august 2015 av Tanner Lenke til kommentar
technicality Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 The true nightmare Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Vært veldig fornøyd med Mr Natty sine hårvokser. De sitter godt, og vasker lett ut. Flere ulike stiler, selv bruker jeg Dub, men de har flere. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) For meg er Bed Head sin voks den beste. MYE bedre enn ID og Renati, som er de jeg har brukt tidligere. Edit: De har nettopp byttet design på boksen, fra denne: Endret 14. august 2015 av TheHaughom Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Får man kjøpt denne i dagligvarebutikker? Pris? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Ikke dagligvare, men selges hos en del frisører (bl.a. Picasso frisør i Stavanger). Pris 189kr per boks. Selges også på nett. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Er det lov å si jeg er lei av håpløse tråder om "beste hårvoks" hvor ingen tar inn over seg at det kommer an på håret den skal brukes i og frisyren som skal skapes? 2 Lenke til kommentar
Buddy_Beat Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Noen som vet om det er noen steder som selger Layrite Original Pomade i Oslo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå