maudio Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Kjøpte Jensen Scandinavia airlink2000 i dag for å booste signalet fra ruteren til min farmor, alt går nesten fint, helt til jeg ska logge inn på ruteren via boosteren jeg kjøpte, men den sier att passorde er feil, men det er riktigk. Har prøvd å skifte passord på ruteren for å se om det var feil, men fortsatt samme problem. Boosteren finner signalet og alt, men in logging feiler... betalte 600 for dritten her å nå går jeg i vranglås.Noen som har peiling? Takk! Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Lever den tilbake, og kjøp noe annet enn Jensen. 2 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Jensen er ikke kjent for kvalitet, spesielt siden de handler søppel fra billige kina produsenter og setter sitt merke på det. Riktignok har de hatt noen ytterst få brukbare modeller som du kan få til å funke med annen firmware enn hva Jensen sender den med. Om du ikke vet 150% sikkert at du har riktig modell og hvilken hardware det er i Jensen boksen, og at den funker med 3 parts firmware så er Jensen merket synonymt med overprisede brevvekter. Lenke til kommentar
maudio Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Er ganske skuffa over kjøpet her ja. Jeg bor ikke i en by der jeg har mulighet til å velge merker, de hadde bare jenser her på expert, skal levere den tilbake i morgen, har dere noen anbefalinger for andre gode produkter?Btw, vet dere hvordan jeg får oppdatert ruteren min? Det er en inteno 5668 , kanskje jensen fungerer hvis den oppdateres... Endret 7. august 2015 av maudio Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Har de ikke noe annet i byen, så får du se på netthandel hos Komplett eller lignende... En trøst er at du ikke kan handle noe verre enn en Jensen Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Som sagt er Jensen ikke kjent for kvalitet og stabilitet. I tillegg er en repeater en dårlig løsning i seg selv. Dette blir dobbelt opp med feil og problemer. Beste forslag er å sette opp et kablet aksesspunkt (eller ruter satt opp som ap) fra en kvalitetsleverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå