-MarL- Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har nettopp instalert mandrake på pcen min og trenger hjelp med å finnet ett program som hjelper meg med HTML og PHP i linux som lignende Dreamweaver i windows. Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned ett gratis program eller er det innebygd i linux? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jeg pleier å bruke emacs det tar en stund å lære, men fordelen er at du siden kan sitte hvor som helst fra og redigere filene dine. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Ok, hvor kan jeg laste det ned? Takk for svaret Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Quanta Plus er eit bra grafisk program for HTML/PHP-utvikling i Linux. Programmet kjem med dei fleste distroar, men du kan og hente det ned frå quanta.sourceforge.net. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Rart at jeg er den første som sier VIM!! Menmen, editor er smak og behag. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 emacs har du sannsynligvis allerede installert. hvis ikke kan du skrive: urpmi emacs som root i et terminalvindu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå