jae-ols Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg har hatt den gleden av å få installert nye Windows 10. Der er det en Twitter app. Så langt greit. Men problemet der at du må skrive inn alt hver gang du logger inn, utrolig tungvint. Og passord blir ikke "husket". Skal det være så tungvint, eller er det andre måter å logge inn på? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Her var det ikke mye respons, men mange har lest innlegget mitt. Noen må vite noe om dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Har ingen av de problemene du beskriver, så jeg tror ikke feilen er i Windows eller selve appen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Ikke bruk apps i W8/10. Bruk twitter gjennom nettsiden som du ellers gjorde. Alle apps har en vanlig programversjon også som legger seg på skrivebordet akkurat som før. Kan fint ha Win8/10 uten å røre Metro-interfacet i det hele tatt. Bare installerer vanlige versjoner av alle programmene man bruker. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Ikke bruk apps i W8/10. Bruk twitter gjennom nettsiden som du ellers gjorde. Alle apps har en vanlig programversjon også som legger seg på skrivebordet akkurat som før. Kan fint ha Win8/10 uten å røre Metro-interfacet i det hele tatt. Bare installerer vanlige versjoner av alle programmene man bruker. Nettopp. Twitter er enklere å bruke via en nettside. Jeg skjønner ikke helt Microsoft sitt påfunn om å lage applikasjoner til nesten alt man gjør. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Man trenger ikke bruke en eneste en av de appene som er ferdig installert. Bare last ned progrrammene og installer som du alltid har gjort etter ny windows installering. De kommer på skrivebordet og åpnes ikke i fullscreen, akkurat som før. Endret 12. august 2015 av Bytex Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Trodde den nye appen var bedre. Men det var den ikke. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Så appene i W10 er bare tull og tøys? Det var en "åker" med apper som fulgte med. Mye rart og mye ubrukelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Bare tull og tøys. Jeg har brukt Windows 8 på samme måte som Windows 7 i over ett år. Trenger ikke røre store eller appene. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Så appene i W10 er bare tull og tøys? Det var en "åker" med apper som fulgte med. Mye rart og mye ubrukelig. Nja, noe fungerer faktisk bra. Anbefaler deg å prøve litt , noe vil falle i smak , annet vil ikke. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Hvorfor er det ikke bra å rydde opp i "systemfiler",? Etter at jeg fikk W10, legger det mange filer der når jeg tar diskopprydding Faktisk 20 GB. Men fikk opp advares om at jeg ikke kunne gjenopprette forrige versjon hvis jeg slettet. Stemmer det? 20 GB er mye plass som jeg skulle hatt. Dette gjelder systemfiler. W 10 tok uhorvelig med plass. Trodde ikke det var mulig. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Doh... Jeg antar du oppgraderte fra Windows 8.1? Det er dette som ligger der ... Men om du ikke kommer til å gå tilbake til 8.1 trenger du ikke stresse og slette dette. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Oppgraderte fra Windows 8 ja, Tar virkelig Windows 10 ca 20 GB? Bare stusser over hvor mye giga som ligger i mulig diskopprydding. Men da lar jeg det være. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Oppgraderte fra Windows 8 ja, Tar virkelig Windows 10 ca 20 GB? Bare stusser over hvor mye giga som ligger i mulig diskopprydding. Men da lar jeg det være. Nei, trolig kun en backup av din gamle Win 8.1 versjon... Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Oppgraderte fra Windows 8 ja, Tar virkelig Windows 10 ca 20 GB? Bare stusser over hvor mye giga som ligger i mulig diskopprydding. Men da lar jeg det være. Nei, trolig kun en backup av din gamle Win 8.1 versjon... Burde ikke fjerne filene (det er ca. 24 Giga) for da var det ikke mulig å gå tilbake til gammel versjon. Synd men slik er det. Det er GB jeg hadde hatt bruk for. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Etter en måneds tid eller litt over dette vil Windows fjerne de filene selv mener jeg... Eller er det 1 år? Husker ikke i farta... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Det viktigste er å vite at appene ikke erstatter programmene selv om de er apps. Det er bare å droppe å bruke dem og installere programmer på vanlig vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå