sinnaelgen Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 men jeg venter jo også på at jeg for bekrefte al alle nødvendige drivere er klare. har kan man ikke bare stole Microsoft , man må også følge med på nettsidene til HW produsentene Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 men jeg venter jo også på at jeg for bekrefte al alle nødvendige drivere er klare. har kan man ikke bare stole Microsoft , man må også følge med på nettsidene til HW produsentene Det er helt riktig. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) og så lure jeg på hva de har gjort med hurtigmenyen som man før fikk opp ved høyreklikke , eller egen knapp på tastaturet ? det er nemlig kommet påstander at den er helt borte , til fordel for kryptiske tastatur snarveier og ukjente svepe funksjoner, kanskje Endret 27. august 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Du får vente til det dukker opp PC'er med Windows 10 i butikkene, og så får du ta deg noen turer innom og "prøvekjøre". Eller du kan invitere deg hjem til noen som allerede har oppgradert sin PC til Windows 10 og se hvordan det ser ut. edit: tyrkleif Endret 28. august 2015 av nebrewfoz 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Ei elginne med Windows 10... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 "Nølende Windows 7-bruker søker kontakt med risikosøkende Windows 10-brukerinne for å utforske grensesnitt og avdekke skjulte sannheter." - Bill.mrk. Høyreklikk. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Du må ikke glemme behovet for windows 10 når man har w7 . man føler ikke noe særlig behov for oppgradering . la oss sette tall på det : hvis man er w7 bruker og ser på behovet så er det ikke stort Ser man nå på risikoen , som egelig ikke er så stor så er den likevel større en behovet for å bytte Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Hvor er tallene? nå betyr det ikke helt bokstavelig at jeg skulle komme med tall det var snakk om et størrelsesforhold mellom nytteverdien av å oppgradere og behovet for å gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå