Smedsrud Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Bare hold på lommeboka. Slik fortsetter du å se DVD-er gratis.Microsoft: – 139 kroner for å se film i Windows 10, takk. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Spiller ikke VLC av DVD'er, eller benytter den Windows API'et? 2 Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 De er ærlige å betaler DVD lisens, krever kunder for penger og likevell har de Popcorn Time App i Windows Store... WTF! BLe meget overrasket over at jeg kunne laste ned denne App'en på min Nokia Lumia og spille av helt nye filmer gratis uten å betale. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Så vidt jeg vet så eier ikke Microsoft rettighetene til å tilby DVD eller Blu Ray avspillingsprogramvare. I Windows 7 kunne man spille av DVD men ikke Blu Ray, uten bruk av tredjepartsprogramvare. Endret 7. august 2015 av FrihetensRegn 4 Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Ugh! Må jeg seriøst ut med 139kr for å se en dvd? Lommeboka mi er allerede tom etter å ha betalt for dette.... vent litt.. Jeg fikk windows 10 gratis.. Åja.. Whiners gonna whine 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Var det kabalen som kostet 12 kroner i måneden? Uansett, her er den fullstendige prislisten: Skru av PC uten å dra ut støpslet, kr 5 per måned. Høyreklikking på utvalgte objekter: kr 7 per måned. Komplett kalkulator (gratisversjonen kan ikke dele): kr 4 per måned. Reklamefri Explorer, kr 7 per måned. Tilgang til spesialtegn (ä, ö, ü, ë), kr 9 i engangspris. Og så videre, og så videre Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Ugh! Må jeg seriøst ut med 139kr for å se en dvd? Lommeboka mi er allerede tom etter å ha betalt for dette.... vent litt.. Jeg fikk windows 10 gratis.. Åja.. Whiners gonna whine Jeg er bare glad jeg ikke har oppgradert "gratis" fra windows 7 som jeg betalte for. Der kan jeg se DVD'ene mine uten å betale 139 kroner, samt spille kabal uten å måtte se reklame over skjermen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Windows 10 kr per oppstart? Er vel uansett ikke noe big deal om den ikke kan spille av DVD, da kommende windowsmaskiner ikke vil ha disc drive, men heller myntinnkast. Neida, er mye fint i Windows 10. Liker spesielt funksjonen hvor, hvis du får BSOD, får du mulighet til å kjøpe ekstra liv for 149 kr, eller installere OS på nytt. Men seriøst, er ferdig nå. Har fått lønn, så kan endelig prøve kabal! ...I'll show myself out Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Windows 10 kr per oppstart? Er vel uansett ikke noe big deal om den ikke kan spille av DVD, da kommende windowsmaskiner ikke vil ha disc drive, men heller myntinnkast. Kortleser, evt NFC. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Var det kabalen som kostet 12 kroner i måneden? Uansett, her er den fullstendige prislisten: Skru av PC uten å dra ut støpslet, kr 5 per måned. Høyreklikking på utvalgte objekter: kr 7 per måned. Komplett kalkulator (gratisversjonen kan ikke dele): kr 4 per måned. Reklamefri Explorer, kr 7 per måned. Tilgang til spesialtegn (ä, ö, ü, ë), kr 9 i engangspris. Og så videre, og så videre Barnslig slippery slope fallacy 8 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Var det kabalen som kostet 12 kroner i måneden? Uansett, her er den fullstendige prislisten: Skru av PC uten å dra ut støpslet, kr 5 per måned. Høyreklikking på utvalgte objekter: kr 7 per måned. Komplett kalkulator (gratisversjonen kan ikke dele): kr 4 per måned. Reklamefri Explorer, kr 7 per måned. Tilgang til spesialtegn (ä, ö, ü, ë), kr 9 i engangspris. Og så videre, og så videre Barnslig slippery slope fallacy Morsomt var det flippety plippery woo Lenke til kommentar
yoyobroshan2 Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 vlc media player? 2 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Akkurat, enda en grunn til at Win 10 ikke er interressant. Riktignok er programvaren for dette i pakkebrønnen i Linux, problemet er at man blir pent nødt til å legge flere timer i å sette opp Windows slik som man vil. 2 Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Jeg anbefaler DviX, for DVD. http://www.divx.com/ Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Hvor mye må man ut med da for en stakkars bluray? Also, hva bruker folket til avspilling av bluray? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Hvor mye må man ut med da for en stakkars bluray? Also, hva bruker folket til avspilling av bluray? Eneste jeg har Blu-ray discer for overhodet er Star Trek TNG remastered. Kjøpte en Cyberlink PowerDVD-lisens for det etter å ha prøvd diverse software Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Hvor mye måtte man betale Microsoft for å få sett DVD'er med Windows 8? Der hadde de også tatt ut muligheten for å spille av DVD'er. Jeg mener å huske at man i en kort periode kunne oppgradere gratis fra Windows 8 Pro til "Windows 8 Pro with Media Center" - der kodekene for DVD-avspilling fulgte med -, og deretter kostet det 10$. Hvordan det var med Windows 8 [Core] (altså ikke Pro) husker jeg ikke, men jeg lurer på om man ikke måtte oppgradere til Pro først. (Det var vel en måte å si "ikke gjør dette" på.) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Hvem bruker Microsoft sine mediaprogrammer uansett...? 9 Lenke til kommentar
Reek Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Denne nyheten er jo ganske tragisk. Windows media player har aldri spilt DVD spesielt bra, bare noen dvder har fungert for meg. VLC media player fungerer som før, ingenting er anderledes enn at Windows media player ikke spiller DVD, noe den som sagt egentlige ikke gjorde før uansett. Ser ikke noe galt i at de lager en egen app til DVD man kan velge å betale for.. 3 Lenke til kommentar
Reek Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Spiller ikke VLC av DVD'er, eller benytter den Windows API'et? VLC fungerer utmerket for meg, eneste som er anderledes med Windows 10er at Windows media player ikke støtter dvd. Ikke akkurat noe endring med operativsystemet i seg selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå