mutras Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Hei pc byggere Har tenkt å bygge meg en game pc som tar det meste. Er litt usikker på hva jeg burde kjøpe, men vet jeg vil ha noe som er bygget rundt GTX 970. Er litt fleksibel i prisen, men vil gjerne ha mye igjen for pengene. Har laget en foreløpig liste over hva jeg tenker til nå: http://www.prisjakt.no/list.php?l=198560&view=l Ting jeg er spesielt usikker på er om hovedkortet passer, om kabinettet passer og har bra nok kjøling, om det er nødvendig å oppgradere til en bedre prosessor, og om jeg trenger ekstra vifter? I tillegg kjøper jeg noen deler som er unødvendig dyr? Lurer også på om noen har forslag til skjerm? Vil gjerne ikke ha det dyreste, men den må ikke være en stor begrensning heller. Takk for svar Lenke til kommentar
War Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Stickyen i den samme kategorien er jo helt super for dette. Der er pris og ytelse vurder opp og ned lenge. Slik listene fremstår er gode kjøp, bare til å kjøpe det som det står. Lenke til kommentar
mutras Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Ok, det var en god ide Jeg ser at Lepa G1000-MB 1000W ikke er tilgjengelig, finnes det en annen tilsvarende strømforsyning? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1569444 Bare til å velge å vrake, bedre gjennomgang finner du ikke. Alle på de listen er helt i toppklasse etter de gitte krav. Lenke til kommentar
mutras Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Tusen takk for hjelpen! Er det egentlig nødvendig med 1000 W på det oppsettet?Eller er det nok med 750W, og om så hvorfor har det blitt valgt en 1000W? Vurderer EVGA SuperNove G2 750W Endret 8. august 2015 av mutras Lenke til kommentar
War Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Det oppsettet trekker under 300 watt klokka, i full last. 750ien du sikter til er en av de bedre, den vil holde om du vil ha inn 2 gpuer siden også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå