Joachim_F Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Vi tror ikke det. Men sjekk dette gufne NASA-bildet.Spøker det på Mars? Lenke til kommentar
tomsit Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Dette blir for dumt. Vi ser figurer i mye rart. For to dager siden så jeg en løve på himmelen i går så jeg en lastebil. Betyr det at skyene faktisk er det vi forestiller oss at vi ser? Nei. 5 Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg syntes dette bildet som ganske nylig har blitt vist frem er like spennende : 6 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Mennesker er fra naturens side predisponert for å gjenkjenne mønstre, uansett hva det egentlig er. Jeg så nettopp en elefant sveve forbi. Eller kanskje det var en sky, som alt rundt den. Ellevilt! ^_^ 5 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Urk. Selvsagt spøker det ikke på Mars, og jeg skulle ønske min gamle arbeidsplass holdt seg for god til å bruke slike billige virkemidler som dette. Faen. 9 Lenke til kommentar
tberg72 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Ja, ja. Det er vel fortsatt sesong for agurknytt. :-) Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Det der er ikke noe spøkelse, det er bare et romvesen med cloak-device aktivert. Han tror vist vi ikke kan se ham der han står med laserpistolen sin 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Et nytt oppdrag for Åndenes Makt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg