arcticviking Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) hei, har per idag Iphone 5s. har lest en del om huawei p8 og det frister veldig. det jeg lurer på om er om huawei blir et steg i riktig retning når det kommer til, maskinvare osv iforhold til 5s? er det verd det mener jeg? for oss som bytter tlf ofte er jo andrehåndsverdien en ting man kan jo ha en iphone i 2mnd å få igjen penger, men en huawei blir det vel noe annet med Endret 7. august 2015 av arcticviking Lenke til kommentar
fflex Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Hva eksakt er det med P8 som får deg interessert? Etter min mening er jo feks Samsung GS6 en kulere tlf på alle mulige måter Og ja, ved å gå for an av de store etablerte aktørene her i Norge så vil det nok være smartere å forholde seg til brands som Samsung, HTC, Sony, LG. Er nok færre folk som søker på Huawei enn feks Samsung Galaxy på finn.no Endret 7. august 2015 av fflex 1 Lenke til kommentar
arcticviking Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Hva eksakt er det med P8 som får deg interessert? Etter min mening er jo feks Samsung GS6 en kulere tlf på alle mulige måter Og ja, ved å gå for an av de store etablerte aktørene her i Norge så vil det nok være smartere å forholde seg til brands som Samsung, HTC, Sony, LG. Er nok færre folk som søker på Huawei enn feks Samsung Galaxy på finn.no hva som får meg interisert? design,mye for pengene,gode anmeldelser og fornøyde brukere. klart man blir nysgjerrig jeg har hadd alle i galaxy s-serien untatt s6 og er litt lei av dem. Endret 7. august 2015 av arcticviking Lenke til kommentar
arcticviking Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Det ble P8 på meg Det jeg stusset på var at jeg trodde det var lolipopp 5.1 på huawei p8.. For jeg har bare 5.0 uten tilgjengelige oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå