Nstin Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hvordan fungerer mailen og kalender på den? vurderer å kjøpe meg 640 selv, muligens med dual sim, så jeg slipper å ha to mobiler. Og one note er noe jeg bruker ofte på jobb, er det bra muligheter for å synce dette mot flere pcer? (bruker stasjoner og laptop i jobb). Jeg er totalt avhengig av å kunne sende alt av vedlegg uavhengig av filtype, som svar i lange mailtråder. men jeg fikk bare svart med bilde når jeg prøvde telefonen på elkjøp. er også helt avhengig av å kunne sende møteinvitasjoner via outlook kalender fra mobilen. Har du prøvd dette? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Jeg synker mot 3 kalender på 3 forskjellige plattformer og det fynker fint hos meg men utover det har jeg ikke forsøkt det til jobbting siden det er en privattelefon.Har også e-post fra 3 forskjellige plattformer og jeg synker aldri ting via PCer men via Onedrive systemet og direkte mot plattformene.På e-post får jeg 1 ikon for hver konto jeg legger inn så det er oversiktlig og greit. Kalender har jeg ikke brukt så mye ennå men ser at avtalene mine dukker opp i notify osv. Skal nok forskes mer på kalender etc. Mailtråder virker oversiktlig og greit men har ikke testet vedlegg ennå. Endret 8. september 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Hvordan er XL utgaven å gå med i lomma? Må være stor å gå rundt med eller går det greit? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Hvordan er XL utgaven å gå med i lomma? Må være stor å gå rundt med eller går det greit? Den er ikke så stor at det gjør noe. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 (endret) Funker fint i baklomma men setter meg aldri på den da lengden vil gi et spenn mot buksa ift. en rundt rompe. Ingen problemer at all å gå rundt med i baklomma. Forlomma har jeg aldri telefoner, selv ikke 4-4.3"ere.Er du en fjortisjente som bruker 2 timer på å få på seg buksa så bruker man ikke bukselommer.Kan ellers sies at kalendersystemet er helt upåklagelig og oversiktlig. (med tanke på at jeg hadde testet det mindre i forrige kommentar) Endret 24. september 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Chutikran Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Supert, da blir det XL Er disse standard flipcoverne greie nok? Tenkte å kjøpe sort telefon og så kunne veksle farge med disse. De er veldig greie. Fåes i svart, cyan og oransje. Kan skiftes etter humøret... Enkel og grei og bytte ut... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Jupp ble xyan på meg når jeg kjøpte. Det jeg har merket i etterkant er at jeg gjerne skulle hatt litt andre farger og themes. Finnes det 3. parter som selger slike fullstendige covere? Og er det noen som eks. har magnetlås så ikke flippe kan åpne seg om man mister den så skjermen kan knuse? Lenke til kommentar
Chutikran Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Prøv MyTrendyPhone.no. De har det meste virker det som... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. september 2015 Forfatter Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Takker . Noen som har opplevd at Spotify har blitt skittreig på menynavigering på WP i dag? Endret 28. september 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå