Smidt Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 hei når jeg skal forhåndsvise en php kode i mozilla ( som jeg har hørt at har innebygget php (?)) får jeg opp følgende feilmelding "c is not a registered protocol" før siden vises som blank. jeg er helt sikker på at koden funker. noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jeg har ikke hørt om det. det betse pleier å være å installere en webserver og kjøre det på den Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 webserver. mener du da en server på nettet kanskje? Det blir jo i såfall ganske mye arbeid for en php nybegynner å laste opp filen for hver gang jeg skal forhåndsvise den... noen andre forslag? har prøvd Fox server. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Du kan jo fint kjøre Apache og PHP lokalt på din egen PC Men det er kanskje enklere sagt enn gjort, og jeg kan desverre ikke noe om andre løsninger som er så enkelt som å dobbelklikke på en setup fil og alt er inne på 1-2-3. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 ja det er nok lettere sagt en gjort. var masser av filer som måtte forandres og guiden var ikke helt ferdig den heller. er ikke så lett da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå