Gå til innhold

StreetSound


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Røff og rocka etterbehandling som kler bilde av denne karen. Noe metallisk over bildet, uten at jeg tror det er heavy metal han spiller. Hadde ikke blitt mange kronene på gata da, kun noen gjenkjennende headbangs:-)

Liker denne måten som du presenterer bildene på, og det ble nevnt tidligere at bildene burde stilles ut til allmenheten. Det bifaller jeg på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Når man blir lei av'n er det bare å sette et frimerke på'n og legge'n i postkassa.

Fin komp med linjer som skaper spenning.

Toningen framfor naturlige farger gjør seg også bra her.

 

Roar

 

Takker Roar. Det er mange måter å overleve på. De ble sagt i byen , at en skulle ha betalt over 50 000 for en ACDC billett ,konsert på ol stadion i Berlin, den uka.

Det manglet mye for denne karen, og det griper meg hvor utrolig forskjell det kan være selv om du er god på gitar : ) mvh Ibn

Lenke til kommentar

Røff og rocka etterbehandling som kler bilde av denne karen. Noe metallisk over bildet, uten at jeg tror det er heavy metal han spiller. Hadde ikke blitt mange kronene på gata da, kun noen gjenkjennende headbangs:-)

Liker denne måten som du presenterer bildene på, og det ble nevnt tidligere at bildene burde stilles ut til allmenheten. Det bifaller jeg på det sterkeste!

 

Takker for en oppløftende svært hyggelig kommentar. Jeg opplever denne type fotografering som en personlig måte å forstå mennesker og samfunn. Det genet som skulle trekke meg videre , eks utstilling, tror jeg sannelig ikke jeg har ; ) Men jeg er glad for at det er en geskjeft som er helt frakoblet penger og faste arbeidstider. Det er på mange måter gevinst nok. Igjen Tusen takk. mvh iBN

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...