Simen M Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Dødt format, så gjør vel ingenting. Still, England nr.2 cucks. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Problemet med steaming og lignede er at man blir så forbannet avhengig å være på nett det er ikke alltid det er så praktisk Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Blir jo det kun den ene gangen, men når lista er nedlastet er du good to go. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Blir jo det kun den ene gangen, men når lista er nedlastet er du good to go. tja , men da er det jo kommet noe nytt man må ha med seg Derfor er det flere grunner til at jeg ikke streamer hvis man da ikke også regner tv på nettet ( altibox tv over alt ) og filmleie via fjernkontrollen som streaming Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Da legger du den til lista di og den blir lastet ned neste gang du er tilkoblet wifi, eller at du laster ned den ene sangen over mobilnettet (2-5mb). Hvordan løser du samme problemstilling, som ikke benytter streaming (spotify, wimp osv)? Endret 11. august 2015 av Klykken- Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Da legger du den til lista di og den blir lastet ned neste gang du er tilkoblet wifi, eller at du laster ned den ene sangen over mobilnettet (2-5mb). Hvordan løser du samme problemstilling, som ikke benytter streaming (spotify, wimp osv)? jeg ser jo bare filmer eller tv programmer Det blir ikke tid til musikk Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Da tror jeg du kommenterer på feil sak. 2 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 det tror jeg ikke for jeg tar jo opp en del programmer også Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Da tror jeg du kommenterer på feil sak. Det er ikke bare musikk som er forbudt å kopiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg