Gå til innhold

Erfaringer med bytte av skjerm

Anbefalte innlegg

Jeg har en skadet skjerm, og vurderer enten å kjøpe ny telefon eller bare bytte skjermen, hos noen som gjør det billig, hva er deres erfaringer med dette? Jeg har byttet skjerm en gang før, på en annen telefon det er vel 5 år siden, og når jeg fikk den tilbaket virket ikke Wifi'en, skjermen frøs og mobilen ble litt varm, jeg vet jo at det kan skje ting etter bytting som kan påvirke mobilen. Dette er jo og en del år siden, så ting kan jo ha blitt forandret, er det noen som har byttet i senere tid som kan utveksle sine erfaringer? Det e en sony x3 compact som er skadet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har hatt veldig blandede erfaringer ved bytte av skjerm. Min erfaring er at man bør helst unngå at kompiser eller bekjente tar seg av dette, og heller overlate det til dem som kan garantere et godt resultat! Jeg byttet skjerm hos en lokal bedrift - da endte det med at ledningen til kamera løsnet og ble defekt, i tillegg tok det ikke lang tid før hjem-knapp ikke fungerte. Da du har en Sony X3, kan jeg tenke meg at det er desto mindre marked for dette. Men min anbefaling: Hør litt rundt og vær sikker på at de ordner opp hvis det blir noe galt med telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...