pooka2 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har et Logitech 6.1 soround pakke, med 6 høytalere og en subwofer! Har satt inn et Creative 4.1 lydkort (de sa på Elkjøp at det ville funke like bra) Men nå vil bare tre av høytalerne virke...? Hva med de tre andre da, skal ikke de brukes da liksom? hmm... hjelp.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Gå på elkjøp og sei du skal ha 6.1 lydkort og ta å klakk selgaren i skallen med det gamle kortet. Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Det er bare det at det koster 1400 spenn!!! det jeg kjøpte tidligere kostet 199,- (tilbud tror jeg) Det er billigere på komplett! Kanskje jeg bare burde levere tilbake alt (høytalere og lykort) og si at det ble for mye penger i det enn forventet De sa at jeg hadde bytterett, men jeg vil for f*** ikke ha noe annet heller da!!! Møkka'Elkjøp ass! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hehe...fant du ikke ut det før nå, at du ikke skal handle datautstyr på Elkjøp? Det eneste jeg kan finne på å kjøpe derfra er ekstreme tilbudsvarer...og det er ikke ofte.. Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Jeg vet at Ekjøp stinker, men de kunne forsvarte vist LITT da! hu dama stod der å påstod at: "dette funker, og kommer til å gå bra!" My ass! :gretten: Som du sier atrax, det lønner seg bare å kjøpe tilbudsvarer på Elkjøp! Det skal jeg huske asså! Aldri mer elkjøp, men jeg skal for svarte få tilbake penga, for det her føles som lureri og dritt fra Elkjøp! F*** jeg er sinna nå asså Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Nei, vent litt her.... nå funker alle høytalerne gitt *grin* *bank i bordet* Merkelig saker! Da slepper kanskje Elkjøp å høre fra meg da jo:) hehe! kuuult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå