Gjest medlem-169651 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Leter etter en gratis kamera app til Android, som funker på 4.4 versjonen og som kan ta opp video i 4k/HD i MP4. Gjerne også slow motion og time lapse. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Leter etter en gratis kamera app til Android, som funker på 4.4 versjonen og som kan ta opp video i 4k/HD i MP4. Gjerne også slow motion og time lapse. Noen anbefalinger? Evnen til å ta opp video i 4K, bruk av slow motion, osv, avhenger av kamerasensoren på telefonen din først og fremst, ikke programvaren. Stort sett er det den medfølgende kamera-appen på telefonen som fungerer best ved mindre det er spesielle behov man har (eller om man kjører Custom ROM). Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Må si meg enig med Zyg0te her. Vanligvis er den appen som er med telefonen best, siden den er spesielt utformet for akkurat den telefonen. Det jeg savner mest når jeg legger inn custom rom, er faktisk kameraappen til produsentene. Jeg har prøvd mange forskjellige, men må innrømme at jeg liker google sin kameraapp best av "tredjepart" sine apper. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Vanligvis er jeg enig med dere, men appen som følger med telefonen insisterer på å ta opp video i 3GP. Dette er ikke ønskelig da jeg foretrekker MP4 slik at konvertering blir unødvendig ved redigering av video på datamaskin. Hardware og kamera er mer enn godt nok til 4K (stock appen gjør dette) og slow motion/time lapse. Men stock kamera appen er ikke så bra, og har ikke disse funksjonene. Google sin har vel ikke slow motion eller time lapse har den vel? Endret 7. august 2015 av medlem-169651 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå