Gjest medlem-359424 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 12 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 trillinger.. Stilig komposisjon. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Ja, rullebrett er nuftige greier. Sukker av velvære hver gang jeg kommer til et slikt på Gardermoen. men jeg står stille på det og holder meg fast i motsetning til de fleste andre. Roar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Ja, rullebrett er nuftige greier. Sukker av velvære hver gang jeg kommer til et slikt på Gardermoen. men jeg står stille på det og holder meg fast i motsetning til de fleste andre. Roar Jeg er også veldig glad i disse på gardermoen. Jeg pleier å spankulere veldig rolig å drømme om at jeg har syvmilssko. H Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Takker for kommentarer:-) Hadde det vært opp til meg, så hadde det vært "slike alle veier..." så kunne en drømme dagen lang:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg