HSP Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Lilleaker Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Jeg la til en ny versjon også. Ble veldig usikker på croppinga her. V2 har en renere komposisjon, men jeg ville på en måte ha med enden av stanga og knuten på båndet, slik at det er lettere å skjønne hva bildet er for noe, men da får jeg også med hustaket i hjørnet (og nei, kloning er ikke noe alternativ for meg). Setter veldig pris på innspill her. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Linjelækkert---- V2 ble renere og litt mer spenning. Skal ikke alltid avsløre hva ting er:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 V2 ble straks mer interessant! Hva slags rigging er dette, egentlig... ? 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Synes gjerne du kan klone hjørnet. Estetisk blir det bedre da. Den røde markerings teipen gjør mye av bildet ditt. Det bastante opp mot det flyktige. mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Undrer meg på hvorfor V2 ble lagt ut med linje ut i nedre høyre hjørne når V1 er perfekt. Joda jeg ser elementet nede til venstre i V1, men det kunne jo bare vært klonet bort. Men så var det knuten da. Hadde du også tatt 1 cm. kutt i høyresiden ville du fått et element på hver side av krysset hvilket antagelig ville vært perfekt. Ellers fint utsnitt og komp. Mørk bakgrunn er nok bedre for presentasjonen her. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Spennende utsnitt som gjør seg godt fotografisk. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg skjønner nå fortsatt ikke helt hva dette er for slags rigging, men så er nå jeg blond også da.. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Linjelækkert---- V2 ble renere og litt mer spenning. Skal ikke alltid avsløre hva ting er:-) V2 ble straks mer interessant! Hva slags rigging er dette, egentlig... ? Synes gjerne du kan klone hjørnet. Estetisk blir det bedre da. Den røde markerings teipen gjør mye av bildet ditt. Det bastante opp mot det flyktige. mvh Ibn Undrer meg på hvorfor V2 ble lagt ut med linje ut i nedre høyre hjørne når V1 er perfekt. Joda jeg ser elementet nede til venstre i V1, men det kunne jo bare vært klonet bort. Men så var det knuten da. Hadde du også tatt 1 cm. kutt i høyresiden ville du fått et element på hver side av krysset hvilket antagelig ville vært perfekt. Ellers fint utsnitt og komp. Mørk bakgrunn er nok bedre for presentasjonen her. Roar Spennende utsnitt som gjør seg godt fotografisk. Vennlig hilsen Ragnar Jeg skjønner nå fortsatt ikke helt hva dette er for slags rigging, men så er nå jeg blond også da.. Takk for gode kommentarer. Et type bilde som det er litt vanskelig å bedømme selv, da det er vanskelig å si om folk skjønner hva man tar bilde av, og det ser det kanskje ikke ut til at er like lett å se. Så da blir bildet ikke all verden dessverre, så det var veldig nyttig med kommentarer her. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg