Torbjørn Milje Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Stille morgen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Fin morgenstemning! Liker speilingene! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Lyset, eller kanskje snarere mangel på fullt lys lager morgenstemningen i dette bildet. Kanskje skulle vi hatt Griegs "Morgenstemning" med Brynjar Hoff på obo i bakgrunnen. Et toppkutt på Ca. 4 cm ville gitt et mer rektangulært format og senket betrakters blikk noe. Men den saken overlater jeg til parhestene smaken og baken. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Fin morgenstemning, behagelige duse farger slik vi kan oppleve det på stille morgener. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 En nydelig morgen! Jeg hadde nok kommet til å gjort dette til et fullstendig symetrisk bilde, men det er nå meg da.. Herlige farger og lys. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Tusen takk til dere alle for de fine kommentarene Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg