Gå til innhold

Finn en feil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Cola.....Selve symbolet på USA midt blant revolusjonistene. Heldigvis har ikke Che sette det, siden han ser mot andre siden:-)

Artig fangst igjen og en flott dokumentasjon av Cuba og turen.

Lenke til kommentar

Er det reklame for cola ?

Men stilig vinstativ de har da

Cola.....Selve symbolet på USA midt blant revolusjonistene. Heldigvis har ikke Che sette det, siden han ser mot andre siden:-)

Artig fangst igjen og en flott dokumentasjon av Cuba og turen.

Om det er cola reklamen, så er vel den fra før revolusjonen på samme måte som de amerikanske bilene i gatene utenfor, enig med Knut ..stilig vin- og hattestativ.

Artig dok :)

Mvh Oddmund

Heisann! :)

Det var jo litt moro å finne Cola midt blant heltene da. :D  Che tror jeg snur seg vekk i vemmelse.. ;) Jeg skal lage en hel serie med Che, men det blir senere, er litt mer jobb for å få til den enda. Den tror jeg dere vil like.

Stativet var kult, men jeg håper at flaskene ikke var fulle...samle bunnslammet i toppen av flaska er vel ingen god ide? :mellow:

Lenke til kommentar

Første gang jeg ser akkurat det bildet av Che. Men har et bilde av meg sjøl fra tiden -71-72 og ser likedan ut med ælpisen og det hele.

Kanskje jeg skulle skifte profilbilde her???

NB!

Løste også gåten før jeg hadde lest fasiten.

Roar

Åhh!  Det bilde skulle jeg gjerne sett!  Du var sikkert barsk på den tida! :) Men det må du legge ut på bildekritikken, så vi får nyte deg på full skjerm! :wee:  Hvis du gjør det, skal jeg ta et portrettfoto av meg selv og legge ut! :grin2:  Likte godt diktet og historien din i dag! :thumbup:

Lenke til kommentar

Cola er aldri feil! ;)

He, he, virker dog noe malplassert den ja... :)

Et historisk dokument fra de mest spennende tider i nyere historie. Kunne tenkt meg det litt lysnet. Flott å finne slike motiver. mvh Ibn

Kule disse Cuba-bildene dine, Helene!

Bare fortsett....

Hello boys! :)

Veldig koselig med disse kommentarene deres! Setter stor pris på dem! :w00t:  Bildet er rett fra kamera, bare litt beskåret. Jeg kunne nok ha lysnet det litt kanskje.  Og Fredrik: Det blir masse Cuba-bilder, har bare skrapet i overflaten til nå... :huh:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Denne colareklamen ser ut til å være gammel , det er rart den har fått henge i fred så lenge.

Godt observert og fanget .

Mvh

Allec

Lenke til kommentar

Denne colareklamen ser ut til å være gammel , det er rart den har fått henge i fred så lenge.

Godt observert og fanget .

Mvh

Allec

Den hang ganske høyt oppå veggen, i en bakgårdsrestaurant som var godt skult for omverda...faktisk så den helt ut som et bolighus helt til vi snek oss inn i bakgården. Det var drosjesjåføren vår som tok oss med hit. Artig type forresten, som tok oss med rundt omkring og viste oss mange forskjellige ting. :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Che tror jeg snur seg vekk i vemmelse.. ;) Jeg skal lage en hel serie med Che, men det blir senere, er litt mer jobb for å få til den enda. Den tror jeg dere vil like.

Det ser jeg frem til....digger fyren. Har en ting jeg alltid må kjøpe hvis jeg ser, nemlig Che T-skjorter.....Hadde ganske mange, men jeg tror noen har ryddet hos meg, for det er minsket betraktelig.....og jeg som synes jeg kledde dem (i motsetning til resten av "mine folk")

Lenke til kommentar

Che tror jeg snur seg vekk i vemmelse.. ;) Jeg skal lage en hel serie med Che, men det blir senere, er litt mer jobb for å få til den enda. Den tror jeg dere vil like.

Det ser jeg frem til....digger fyren. Har en ting jeg alltid må kjøpe hvis jeg ser, nemlig Che T-skjorter.....Hadde ganske mange, men jeg tror noen har ryddet hos meg, for det er minsket betraktelig.....og jeg som synes jeg kledde dem (i motsetning til resten av "mine folk")

Åhh!! Det skulle jeg visst, så skulle kjøpt til deg på Cuba, det var jo det eneste det gikk an å kjøpe der borte! :)

Lenke til kommentar

Nok ett artig dok bilde fra Cuba. Det finnes masse lokale varianter av Cola rundt omkring på kloden, så det er slett ikke sikkert at dette er "the real thing" :)

Drinken Cuba Libre som består av Cola og Rom, og som betyr "Fritt Cuba", oppsto forøvrig da Cuba ble selvstendig etter den Spansk Amerikanske krigen i 1902 kunne jeg lese meg til :)

Mvh. Rolf

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nok ett artig dok bilde fra Cuba. Det finnes masse lokale varianter av Cola rundt omkring på kloden, så det er slett ikke sikkert at dette er "the real thing" :)

Drinken Cuba Libre som består av Cola og Rom, og som betyr "Fritt Cuba", oppsto forøvrig da Cuba ble selvstendig etter den Spansk Amerikanske krigen i 1902 kunne jeg lese meg til :)

Mvh. Rolf

Nei,du har helt rett, det er slett ikke sikkert det er The Real Thing, men litt moro var det lell. :)  Du skal se vi lærer litt av hvert om Cuba etterhvert her på forumet. :)  Det er jo alltid gøy å lære nye ting.  Jeg kan altfor lite om historie generelt. Mange her på forumet som er kunnskapsrike. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...