sunnhetsmannen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Er på utkikk etter en radiator som kan erstatte Bongen min. Problemet er at jeg skulle gjerne hatt en radiator som kan dekke hele ene siden på kabinette/skapet mitt, målene på sidene er 50*40cm. Radiatoren kan godt være mindre enn målene men ikke større.. Noen som har noen tips om hvor jeg kan eventuellt søke etter radiatorer på størrelse. Eller kanskje noen rett og slett vet om en radiator som er i nærheten av disse målene. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 AC 360 X4 blir 36cm i bredde og 48cm i høyde! jaja, 4 360 radiatorer koster ganske mye da.. faktisk 2780kr! men det er vel ganske nerme målene dine Edit: ops.. trodde målene på den var 360 * 120.. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Den er ca 45cm lang og 50 cm høy. Finnes jo litt mindre Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Du kan alltids snakke med folka på http://www.radiatorservice.no/ - men de tar godt betalt for radiatorene sine En billigere løsning er å gjøre som sjefen og skaffe en bilradiator fra høggern Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Neinei, fikk den jeg, en kompis skulle skrote kjerra, så radiatorkostnadene mine var kun overganger. EDIT: og den kjøler finfint passivt. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Husker du hvilken bil radiatoren kom ifra da? Eller kan du finne det ut? Det hadde gjort jobben min mye enklere når jeg skal bestille fra høggern'. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) BMW 518 -83 mener jeg. Eller 520i kerosseri et hakk senere. Tror nok det var 518, den andre radiatoren han hadde liggende var Selvluftende elns, dvs ikkeno lokk. Er 99% sikker på 518 -83, men spør om den har kork/lokk så er du sikker. Det gjør det genialt enkelt å fylle da den iallefall hos meg er øverst i systemet. EDIT: pass på å si at du vil ha med mest mulig slanger, spesielt med bøy på. Slangene klarer du ikke å bøye til selv. OVerganger koster 613,50 for to på Tess. 1 1/4" til 1/2" eller 3/8" koster det samme Endret 11. november 2003 av sjefen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå