Bahtiyar Ømer Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Her ville jeg tatt en 2 cm beskjæring nede for å unngå elementer ut i hjørnet. Det tror jeg bildet vinner mer enn det taper på. Scroll ned, dekk til og se sjøl. Jeg synes spenningen øker med alle rekkverkets elementer rent ut på nedre ramme med lit luft fram til hjørnet. Muligheten for 1 cm kutt i høyresiden funker også for da får du elementer ut på begge sider av krysset. Kanskje gir det enda bedre spenning. men disse beskjæringene må prøves ut for å se hva som funker best. Ser ikke bort fra at smaken og baken kommer til å blande seg litt borti. Hvorvidt de lange kvistene som stikker ned til venstre oppe skulle vært klonet bort skal ikke jeg blande meg borti for det krever litt pirkearbeid. Forslagene er gratis - take it or leave it. Roar 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Hei Roar Hjertelig takk til din Forslage . Jeg liker din tips og jeg kan lære mye av det. Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Utenom beskjæringsforslagene som jeg er enig i så er det et flott bilde i s/hv - rødt . Artig detalj med det røde i bekledningen til personen. Kreativt - liker det. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg