Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Fersk mat.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Men hvem har hjerte til å bestille kyllingvinger her ? Et fint fortellende bilde synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Godt observert kortreist mat. Var det forretten? Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 For ei høne....legge ut bilder av ugrilla kyllinger....har nok ikke samvittighet til å fortære slike denne helga, etter og ha sett dette:-) Morsomt bilde og godt fanget av de små Cubanere. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Men hvem har hjerte til å bestille kyllingvinger her ? Et fint fortellende bilde synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Godt observert kortreist mat. Var det forretten? Mvh Alec For ei høne....legge ut bilder av ugrilla kyllinger....har nok ikke samvittighet til å fortære slike denne helga, etter og ha sett dette:-) Morsomt bilde og godt fanget av de små Cubanere. Takk for kommentarer gutter! Det verste er jo at vi satt og spiste kylling når disse kom trippende, det ble liksom litt makabert på en måte. Vi mata dem i hvert fall ikke med restene...det får nå være måte på! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Skikkelige ferskvarer, altså? 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Ja, se der er kveldskosen ute og rør på seg. Midtstilt, men funker her. Får meg til å tenke på hu som hadde vært på Rema og kjøpt egg og 3 uker senere hadde klekket ut kyllinger. Skal visst ikke være helt umulig så kanskje et forsøk verdt for de som vil prøve. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Skikkelige ferskvarer, altså? Ja, se der er kveldskosen ute og rør på seg. Midtstilt, men funker her. Får meg til å tenke på hu som hadde vært på Rema og kjøpt egg og 3 uker senere hadde klekket ut kyllinger. Skal visst ikke være helt umulig så kanskje et forsøk verdt for de som vil prøve. Roar Fersk og nusselig mat. Egg kan vel ikke klekkes uten at de er befrukta? Det er nå vel ubefrukta egg vi kjøper i butikken. Ville fått meg en skikkelig stuss hvis jeg åpnet kjøleskapet og det veltet ut med små nusselige kyllinger. Jeg lurer på hvor hun hadde oppbevart disse eggene? De må jo ha varme. Jeg har ikke lest artikkelen, må se om jeg finner den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg