susorten Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 YOGA FLY Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Skummelt vesen ! Oppfinnsomt fotografert. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 He, he, morsom denne, du! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Ikke for å være brysom og overpirkete - men denne kunne jeg tenkt meg med full skarphet på hele. Men slikt er det vel bare meg som har frekkhetens gave til å be om. Ikke svar "gjør det sjøl" for jeg klarer ikke. Men å halvere luft oppe er kanskje ikke for mye forlangt for da senker du betrakters blikk mer direkte mot modellen. Roar 1 Lenke til kommentar
susorten Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Ikke for å være brysom og overpirkete - men denne kunne jeg tenkt meg med full skarphet på hele. Men slikt er det vel bare meg som har frekkhetens gave til å be om. Ikke svar "gjør det sjøl" for jeg klarer ikke. Men å halvere luft oppe er kanskje ikke for mye forlangt for da senker du betrakters blikk mer direkte mot modellen. Roar ja d hadde vert noe d men då må me vell øve i focus stacking å d e ikkje lett håndhåldt men har aldi prøvd d heller så klipping er lett derimot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg