RohamR Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Lighthead Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
esb2106 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Ja, dette må kunne sies å være et annerledes bilde av operaen. Dramatisk, kreativt og ikke minst den tekniske utførelsen er på et meget høyt nivå. Knallbra! 1 Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Ja, dette må kunne sies å være et annerledes bilde av operaen. Dramatisk, kreativt og ikke minst den tekniske utførelsen er på et meget høyt nivå. Knallbra! Tusen takk for tilbakemeldingen min venn Endret 6. august 2015 av RohamR Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Ja, dette må kunne sies å være et annerledes bilde av operaen. Dramatisk, kreativt og ikke minst den tekniske utførelsen er på et meget høyt nivå. Knallbra! Tusen takk for tilbakemeldingen min venn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Ordentlig kult bilde! Likte det godt! 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Stilig ! Meget kreativt og fint utført. Grattis med dagens bilde ! Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Ordentlig kult bilde! Likte det godt! Tusen takk Helene Setter pris på dine tilbakemldinger BTW vet ikke om du la merke til det men den irriterende stanga(fra tidligere Opera bilde) er nå retusjert bort. Håper du likte d Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Stilig ! Meget kreativt og fint utført. Grattis med dagens bilde ! Mvh. Rolf Veldig gøy Tusen takk Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Dagens bilde: Kult konsept og veldig bra utførelse! Det er en fin symbolikk i dette bilde som vekker assosiasjoner hos seeren. Og et bilde som klarer å engasjere er alltid bra. Tidspunktet er også perfekt fordi det er mørkt nok til å vise effekten, men det er likevel nok detaljer i både bygningene og himmelen til å gjøre bildet interessant og tiltalende. Tror ikke det hadde vært like bra om bildet var tatt midt i den svarte natten. Operaen har en spennende arkitektur som gjør den til et yndet fotoobjekt. På kort tid har bygningen blitt et av de mest fotograferte motivene i Oslo og dermed også veldig kjent for de fleste. Det blir derfor stadig vanskeligere å komme med et interessant bilde av operaen. Det klarer du absolutt her, men jeg vet ikke om det egentlig gjør bildet bedre. Jeg tror nemlig at bildet er ment å være noe mer enn «bare et kult bilde av operaen». Derfor hadde det kanskje vært enda bedre å velge en mindre spesiell bakgrunn slik at det var fortellingen i bildet som stod i fokus og ikke landemerket i bakgrunnen. Men til tross for betraktningene om operaen er det fortsatt et kult og spennende bilde! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Stilig og absolutt kreativt og annerledes. Jeg er litt enig med Mikael, operaen trekker faktisk litt unødvendig oppmerksomhet, det er mannen i hjørnet som er interessant. Henning 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Ja, hva gjør man ikke for å få til et foto som ingen andre har fra den allerede overfotograferte Operaen? Roar Lenke til kommentar
tech8 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Ja, dette må kunne sies å være et annerledes bilde av operaen. Dramatisk, kreativt og ikke minst den tekniske utførelsen er på et meget høyt nivå. Knallbra! 100% enig. Helt konge. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg