Gå til innhold

Norsk natur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint bilde, men skulle gjerne sett litt mer av husene...men du var vel ikke høyere;) tøft med tåkedotter.

Hei, forholdene skiftet raskt, og bare noen få minutter både før og senere var- og ble det annerledes og mindre fotogent, så dette ble det beste bildet, men hjertelig takk for din kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Så da var det altså ikke Dovregubben vi bare ser det kvite i aua på der han titter opp av tåka. Men det finnes kanskje steintroll der du var også selv om Kittelsen ikke har fått det med seg?

Hvorvidt Ca. 1,5 cm kutt nede hadde økt spenningen fordi du da får diagonal mellom kortside og langside kan du sjøl få prøve ut om du gidder. Den hvite streken ut mot høyre ramme stjeler fort oppmerksomhet også.

Men aua er det første man blir blind på under redigering av egne bilder. Ser det ofta etter at ramma kommer på, men da gidder jeg ikke begynne forfra igjen.

Roar

Lenke til kommentar

Eggenipa har fått på seg ullskjerf..og det trengs sånn som sommeren har vært på disse kanter :)

Flott fanget!

Mvh Oddmund

Takk skal ha du for info om fjelltoppen ! Godt å ha kjentfolk som kan tre støttende til. Takk for opplysningen, og kommentaren for øvrig Oddmund.

Skj

Lenke til kommentar

Så da var det altså ikke Dovregubben vi bare ser det kvite i aua på der han titter opp av tåka. Men det finnes kanskje steintroll der du var også selv om Kittelsen ikke har fått det med seg?

Hvorvidt Ca. 1,5 cm kutt nede hadde økt spenningen fordi du da får diagonal mellom kortside og langside kan du sjøl få prøve ut om du gidder. Den hvite streken ut mot høyre ramme stjeler fort oppmerksomhet også.

Men aua er det første man blir blind på under redigering av egne bilder. Ser det ofta etter at ramma kommer på, men da gidder jeg ikke begynne forfra igjen.

Roar

Takk for din granskning av bildet og forslag til endringer. Kuttet nede er jeg fortsatt ikke så sikker på, men den lille hvite "streken" i høyre billedkant er jeg med på. Som du selv skriver, fort gjort å se seg blind på enge "verker", og derfor særdeles nyttig å få forslag til korreksjoner.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...