Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Caddilac... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Kul dekor! (Litt dyr kanskje?) La du merke til om resten hang på utsiden av huset? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Kul dekor! (Litt dyr kanskje?) La du merke til om resten hang på utsiden av huset? Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv kommentar . Det var ikke noe mer på utsiden , det hadde jo vært virkelig kult. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Antagelig henger den ikke der fortsatt, men husker de hadde hengt opp en halv bil i Arkaden i Oslo for noen år sia. Tenkte først at du hadde fiksa litt for å få den svevende med en gang jeg så den. Men så kom tanken som jeg fikk bekreftet i V2. Sikkert bare meg som kommer til å nevne at V2 kanskje hadde gjort seg i full skarphet. Svarthvit var riktig valg her da det jo gir litt mer følelse av nostalgi hvilket det er for oss som vokste opp med raggartia og sto som 10-12 åringer med digre kulerunde auer da vi så svenskejentene dansa Rock'n Roll på biltaket i bare trusa på Youngstorget i Oslo. BHene hang jo som trofeer i radiomastene må vite. Men dette har jeg vel fortalt tidligere? Roar Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Antagelig henger den ikke der fortsatt, men husker de hadde hengt opp en halv bil i Arkaden i Oslo for noen år sia. Tenkte først at du hadde fiksa litt for å få den svevende med en gang jeg så den. Men så kom tanken som jeg fikk bekreftet i V2. Sikkert bare meg som kommer til å nevne at V2 kanskje hadde gjort seg i full skarphet. Svarthvit var riktig valg her da det jo gir litt mer følelse av nostalgi hvilket det er for oss som vokste opp med raggartia og sto som 10-12 åringer med digre kulerunde auer da vi så svenskejentene dansa Rock'n Roll på biltaket i bare trusa på Youngstorget i Oslo. BHene hang jo som trofeer i radiomastene må vite. Men dette har jeg vel fortalt tidligere? Roar Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar . Legger ut en "skarp" versjon av v2 ,det er likevel ikke særlig skarpt , det skyldes vel at det er tatt med mobilkamera. Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Caddilac varmepumpe på veggen ! Stilig ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg