smort1 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Bare båter! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg så med en gang at det er en viss størrelse på denne havna. Her må det vel være noen hundre båter ? Skarpt og fint bilde med godt lys. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Jeg så med en gang at det er en viss størrelse på denne havna. Her må det vel være noen hundre båter ? Skarpt og fint bilde med godt lys. Mvh. Rolf Takker, Rolf! Jo da, det er faktisk ganske så mange hundre båter, faktisk over 1000 ... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Ja litt av en båthavn Molde kan skilte med, og så ser jeg det er på en solrik og fin dag også ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Synes det alltid er fullt i hamna, samme hvor fint vær det er, men når det er så mange båter så skal det vel litt til før det ser tomt ut. Flott med mange småøyer/holmer rundt Molde, så det er forståelig at folk vil ha båt her. Koselig bilde! 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Ja litt av en båthavn Molde kan skilte med, og så ser jeg det er på en solrik og fin dag også ! Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Synes det alltid er fullt i hamna, samme hvor fint vær det er, men når det er så mange båter så skal det vel litt til før det ser tomt ut. Flott med mange småøyer/holmer rundt Molde, så det er forståelig at folk vil ha båt her. Koselig bilde! Takker, Helene! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 .. og om ikke lenge er det å få dem på land igjen. Men det holder seg kanskje isfritt litt lenger på Vestlandet. Uansett så har vel de fleste båt bare for sommerkosens skyld. De iuhga fiskegærningene holder vel på til båten omtrent fryser fast. # mm. kutt nede for å få ren linje ut på nedre ramme foreslås. Hvorvidt det er mulig med et kutt til venstre for å få vekk fragmentet av ei brygge uten at det skaper trøbbel lenger opp skal jeg ikke ha påstått noe om. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 .. og om ikke lenge er det å få dem på land igjen. Men det holder seg kanskje isfritt litt lenger på Vestlandet. Uansett så har vel de fleste båt bare for sommerkosens skyld. De iuhga fiskegærningene holder vel på til båten omtrent fryser fast. # mm. kutt nede for å få ren linje ut på nedre ramme foreslås. Hvorvidt det er mulig med et kutt til venstre for å få vekk fragmentet av ei brygge uten at det skaper trøbbel lenger opp skal jeg ikke ha påstått noe om. Roar Takker, Roar, og takk for innspill mht. bekskjæring. Alltid kjekt, det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Flott bilde , fint lys , flotte farger og masse fine detaljer. Når en ser alle disse mastene er det som å ikke se skogen for alle trærne . Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Flott bilde , fint lys , flotte farger og masse fine detaljer. Når en ser alle disse mastene er det som å ikke se skogen for alle trærne . Mvh Alec Takker, Alec! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg