kikk0 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 hei! har nett kjøpt commandos 3. må sei det er eit fett spill... men har eit problem, med at når eg rundar missions så detter spillet utigjenn i windows, og av og til sletter han savegames noken som veit kva som er galt? takker for svar Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 hei!har nett kjøpt commandos 3. må sei det er eit fett spill... men har eit problem, med at når eg rundar missions så detter spillet utigjenn i windows, og av og til sletter han savegames noken som veit kva som er galt? takker for svar Høres ut som det er driver-relatert... prøv å last ned den nyeste versjonen av den drivern du bruker. Til skjermkortet that is Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Høres ut som det er driver-relatert... prøv å last ned den nyeste versjonen av den drivern du bruker. Til skjermkortet that is var ikkje skjermkortet... fekk ein error på 2 filer som ikkje ville installeres rett når eg installerte spillet. eg berre lasta ned dei to filene på 64 og 117mb så funka det fett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå