Elias1234 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 hei, overskriften sier vel mye, men skal forklare litt nærmere. Jeg har en iPhone 6 16gb som ble kjøpt på en netcom-butikk den dagen den kom ut. Da ble det tegnet en lagre forsikring som jeg fortsatt har. Men rundt påsketider oppdaget jeg et problem, en gang i ny og ne når jeg ringer/blir ringt til så hører ikke personen i andre enden hva jeg sier. Men jeg hører tydelig og godt hva han sier. Dette skjer ikke ofte, men en gang i blant. Og er spesielt irriterende når man har sitter flere timer i telefonkø og personen i andre enden legger på fordi det er helt stille der. Så mitt spørsmål: Hva kan dette være? Og er det en forsikringssak med NetCom? Elias Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Kanskje du burde prøve å snakke litt høyere? Lenke til kommentar
Elias1234 Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Kanskje du burde prøve å snakke litt høyere? Ha ha ha. Du skal si det en ting, har skreki av full hals uten at folk har hørt meg, så tviler på det Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Dette er jo en reklamasjon-/garantisak, ikke forsikring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå