g.winchester Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Hei. Jeg har en 3-4 år gammel stasjonær PC. Hver gang når jeg starter opp den stasjonære PC-en min, kommer meldingen 'feil under konfigurasjon av windows oppdateringer...' Og den kan stå sånn i flere timer! Samme meldingen kommer når jeg skal slå den av. Også, noen ganger lukker den alle vinduer oppe også kommer meldingen igjen. Veldig irriterende. Gina Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Det kan høres ut som en windows oppdatering som "henger" - altså et eller annet krøll som gjør at du ikke får ned oppdateringene. Regner med du har forsøkt å starte windows update manuelt? http://windows.microsoft.com/nb-no/windows7/install-windows-updates Har du for øvrig googlet problemet ditt? Og .. http://www.sevenforums.com/tutorials/1538-sfc-scannow-command-system-file-checker.html Det letteste er gjerne bare å ta kopi av alle dine personlige filer og re-installere windows. Men hvis du vil forsøke å fikse den isolerte feilen er nok dette også fult mulig. Jeg har vært borti en lignende problem som jeg selv ikke fant ut av. Jeg forsøkte da litt fra dette forum - men til slutt opprettet jeg en egen tråd jfr dems retningslinjer. En eller anna kar der laget en fil for meg som jeg la inn på dedikert plass og problemet var fikset. Virket flinke de gutta der Endret 6. august 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Har hatt problemet før, selv med nyinnstallert Windows 7. Jeg tror det ble krøll hos meg fordi jeg hadde veldig mange oppdateringer på en gang. Det jeg gjorde var å slette mange oppdateringer, og så innstallere 10 og 10 manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå