Fredrik N. Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 klokkebusk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Vakkert og en fin komp! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Veldig fint! Motlys og sort bakgrunn fungerte utmerket her, samt den tette beskjæringen. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Et fint motlysbilde der blomstens konturer kommer godt fram. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Takk for hyggelige kommentarer Ragnar, Mikael, Svein og Helene! Ha ei fin fotohelg! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Her er det vel belysningen som gjør bildet. Det blir mye å forlange å få de røde aleine mot sort og fjerne alt grønt og kanskje en rød i bakgrunnen også. Jeg synes bildet er så bra at jeg ville kutta ned og tatt jobben med å fjerne det jeg ikke ville ha. Men så hender det jeg kan bruke timer på et bilde mens andre bare blir klik, klikk, klikk - og ferdig. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Takk for tipsene, Roar.. Setter pris på dine tilbakemeldinger! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Et flott motlysbilde dette med fin farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Takk for kommentaren, Torbjørn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg