Woltox Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Halloen fikk endelig muligheten til å oppgradere til Win 10 igår fra Win8.1 Når pcn først startet opp funket kun skjermen med DVI tillkobling, etter å ha installert skjermkortdrivere funker kun HDMI skjermen, har nyeste beta oppdatering fra Nvidia (Gtx 970) Så prøvd å google men finner ingen svar som passer til situasjonen min, det at jeg finner kun 1 skjerm (HDMI) og ikke DVI skjermen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Det er mye problemer med Nvidia driverne i det siste , sjekk om du har et Msi skjermkort og avinstaller programvaren som kom med kortet. Prøv så å legge inn de siste driverne på nytt. Eventuelt kan du prøve å laste inn safe modus og se om det går bedre derifra. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2015 Etter nå å ha oppdatert drivere til nyeste og ikke beta fant jeg en instilling i nvidia kontrollpanel der skjerm 2 var faktisk deaktivert :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå