Lisbeth Grendal Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Ivrig blomsterflue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Nydelig og frodig makrobilde! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Nært og fint av flua! Tusen takk for det smort1 Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Nydelig og frodig makrobilde! Hilsen Tove Tusen takk Tove Gleder meg til jeg får kjøpt meg et makro objektiv. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Nydelig og frodig makrobilde! Hilsen Tove Tusen takk Tove Gleder meg til jeg får kjøpt meg et makro objektiv. Mvh Lisbeth. Uups - makro-objektiv ! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Her har det blitt et fint macrobilde selv med et ikke dedikert macro-objektiv noe som er fullt mulig med det fine 70 - 200mm f4 objektivet fra Nikon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Her har det blitt et fint macrobilde selv med et ikke dedikert macro-objektiv noe som er fullt mulig med det fine 70 - 200mm f4 objektivet fra Nikon. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ragnar Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Ser sulten ut, ja. Muligheten for kutt både til høyre og venstre å få et stående format er tilstede. grunnen til at jeg nevner det er alt det uskarpe nede til venstre og jeg synes midtstilt er bedre enn inntrykk av at den er på vei ut av bildet. Nærhet, skarphet, farger etc. på modellen er det vel unødvendig å si noe om. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Et fantastisk flott makrobilde dette med en meget god skarphet. Flotte farger og en rolig og fin bakgrunn Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Ser sulten ut, ja. Muligheten for kutt både til høyre og venstre å få et stående format er tilstede. grunnen til at jeg nevner det er alt det uskarpe nede til venstre og jeg synes midtstilt er bedre enn inntrykk av at den er på vei ut av bildet. Nærhet, skarphet, farger etc. på modellen er det vel unødvendig å si noe om. Roar Hei Roar ! Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Fulgte dine råd, og legger ved resultatet. Legger også ved bildet slik det opprinnelig ble tatt. Er ikke sikker på hvem som kom best ut Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Et fantastisk flott makrobilde dette med en meget god skarphet. Flotte farger og en rolig og fin bakgrunn Mvh Torbjørn Tusen takk Torbjørn, for hyggelig tilbakemelding. Gir meg lyst til å prøve ut denne type fotografering mer Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 God serie der jeg tror jeg velger meg V3. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg