ethomassen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Utsikt over Etne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Fint utsnitt og komp selv om jeg ville klona vekk den svarte ute i venstrekanten. Skarpheten sitter bedre her enn de foregående bildene dine så jeg holdt meg unna. Ikke hyggelig å bare klage på litt uskarphet. Jeg har sjøl ustødige hender og må vel vurdere mer stativ etter hvert. Foreslår stativ og snorutløser. Ikke få fotografer - amatører som proffe drasser rundt med kamera på stativ over skuldra og det betaler seg nok i resultater. Roar Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Fint utsnitt og komp selv om jeg ville klona vekk den svarte ute i venstrekanten. Skarpheten sitter bedre her enn de foregående bildene dine så jeg holdt meg unna. Ikke hyggelig å bare klage på litt uskarphet. Jeg har sjøl ustødige hender og må vel vurdere mer stativ etter hvert. Foreslår stativ og snorutløser. Ikke få fotografer - amatører som proffe drasser rundt med kamera på stativ over skuldra og det betaler seg nok i resultater. Roar Takk-ja alderen avslører oss. Og her er jeg på tur med barn,og kan jo ikke dra stativet med over alt. Takk for kommentarene Det svarte har jeg dessverre oversett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg