Gå til innhold

– Sex med roboter blir helt vanlig innen 50 år

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke helt hvem som kjøper seg en Real Doll. Disse koster, så vidt jeg vet, flere titalls tusen kroner. Skulle må få seg en menneskelig kjæreste, hva gjør man da med denne dukken? Gjemmer den på loftet? De tar jo en del plass siden de ikke er oppblåsbare, og da er de nok ikke så lette å gjemme. Dumper den på dynga? Sure penger i så fall. Kanskje er de fleste kjøperne dømt til å leve alene resten av livet, og da har man ikke denne problemstillingen, men hva om de plutselig dør? Se for deg familien til avdøde rydde ut boet for å selge boligen, også finner de en utpult dukke i sengen. Det er ikke slik jeg ville gått, for å si det slik. Jeg bare håper ingen sjekker internetthistorikken min hvis jeg plutselig skulle gå "offline".

Yumi modellen koster bare rundt 10000kr.

Hvis jeg har vært singel ville jeg helt klart ha kjøpt en en sånn yumi pule dokke, de ser utrolig sexy ut og med mindre en er vannt til crazy damer som er ville i senga så er selve pulingen mer eller mindre det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke helt hvem som kjøper seg en Real Doll. Disse koster, så vidt jeg vet, flere titalls tusen kroner. Skulle må få seg en menneskelig kjæreste, hva gjør man da med denne dukken? Gjemmer den på loftet? De tar jo en del plass siden de ikke er oppblåsbare, og da er de nok ikke så lette å gjemme. Dumper den på dynga? Sure penger i så fall. Kanskje er de fleste kjøperne dømt til å leve alene resten av livet, og da har man ikke denne problemstillingen, men hva om de plutselig dør? Se for deg familien til avdøde rydde ut boet for å selge boligen, også finner de en utpult dukke i sengen. Det er ikke slik jeg ville gått, for å si det slik. Jeg bare håper ingen sjekker internetthistorikken min hvis jeg plutselig skulle gå "offline".

Hvis jeg har vært singel ville jeg helt klart ha kjøpt en en sånn yumi pule dokke, de ser utrolig sexy ut og med mindre en er vannt til crazy damer som er ville i senga så er selve pulingen mer eller mindre det samme.

Sier du at å ha sex med en dame er det samme som å ha sex med en dukke? I så fall tenker jeg du har vært uheldig med utvalget som du baserer påstanden din på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sier du at å ha sex med en dame er det samme som å ha sex med en dukke? I så fall tenker jeg du har vært uheldig med utvalget som du baserer påstanden din på.

Tja - det kan jo være du som har vært uheldig med utvalget av dukker som du baserer din påstand på..? ;)

Endret av Zork
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er det "verre" enn å finne en vibrator, fleshlight eller en oppblåsbar barbara? Det skulle vel gå for det samme, og slike ting er nokså vanlige.

I prinsippet, nei. Likevel er det slik i samfunnet vårt at kvinner med sexleketøy er frigjorte, tøffe og alt som er positivt, mens gutter med sexleketøy gjerne blir sett på som ekle tapere. Basert på utviklingen av hva som er ansett som sosialt akseptert, er det ikke noe tvil om vi etter hvert kommer til et punkt hvor gutter ansikt-til-ansikt utveksler erfaringer om sexleketøy med hverandre. Det er sikkert noen som gjør dette allerede i dag, men inntil videre vil det være langt flere jenter enn gutter som føler seg komfortable nok til å delta i en slik samtale.

Jeg liker egentlig ikke å se på meg selv som en konservativ type, men jeg må ærlig innrømme at dersom jeg hadde sett et bilde på nett av faren min posere stolt med sin Real Doll, hadde jeg ikke reagert positivt på dette. Jeg hadde faktisk slitt med å se ham i øynene...

Da er du jo egentlig endel av problemet du beskriver selv?

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå må jeg, uten å være for personlig, innrømme at min erfaring med denne typer dokker er lav, men kan aldri tenke meg at det er "mer eller mindre det samme".

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skrev pulingen er mer eller det mindre samme når det er en passiv dame og ikke ei vill dame. Sex er da mer enn bare puling for meg i alle fall, hvis det ikke er det for deg så har du vært veldig uheldig med ditt utvalg ;)

Endret av Gunman1986
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel akkurat dette som er krisen i japan. De fleste ligger å "humper" på disse anime putene sine slik at det blir lite befolkningsvekst i landet.

Futurama advarte og forutså dette for lenge siden :p

https://www.youtube.com/watch?v=BtqGTn7PCBw

EDIT:

Fant et bedre og litt lengre klipp:

Endret av Eppelsin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir jo litt bekymringsfult for oss mennesker om dette tar av, da tipper jeg at vi kan plutselig bli halvert i antall innbyggere i løpet av 50 - 100 år.

Tenker at innan 50 til 100 år så har vi kome så langt i både medisinsk forskning og holdningsendring i samfunnet at dei kvinnene som vil ha barn berre kan møte opp hos fastlegen for inseminering av sæd med dei ønska genetiske markørane.

Litt av det som bremser befolkningsveksten i Japan akkurat no er jo at mannfolka ikkje er spesielt interessert i ekte jenter som kjærester, og at dei jentene som ønsker eigne barn ikkje får tak i mann og lager barn med.

Det kan godt være at vi i framtida ikkje kjem til å ha fysisk kontakt med anna enn robotar, men eg reknar med at vi finner ein måte å sørge for at det blir født nye barn, om så det må være på kunstig vis.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøper ikke et sekund forklaringen om at japanere får lite barn fordi de foretrekker å ha forhold til gjenstander eller fiksjonelle personer i stedet. Jeg tenker at dette heller er en konsekvens av at det er mange praktiske utfordringer med å få barn, spesielt økonomiske, som gjør at man kvier seg for å påta seg ansvaret. En annen ting er at det er lite takhøyde i Japan for arbeidende mødre, og mange kvinner er ikke villige til å ofre økonomisk selvstendighet eller selvrealisering for å være hjemme med barn. Jeg mener dette er svært likt som situasjonen i mange Sør-Europeiske land nå, der fødselsraten også er blitt svært lav. Her har kanskje Norge gjort noe riktig ved å gi en rekke økonomiske incentiver til å få barn samtidig som det legges til rette for at man kan kombinere barn med jobb.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg tror personene som kjøper disse dokkene stort sett er mennesker som ønsker seg en kjæreste eller synes dokkene virker såpass vakre og pirrende at de vil ha dem som "elskerinner". Man trenger heller ikke dumpe den på dynga når man finner seg en ordentlig kjæreste. Det går fint an å selge den etterpå eller bare gi den bort. At det virker ekkel å kjøpe brukt er jo bare å overlate til personen som kjøper den av seg.

Personlig hadde jeg ikke hatt problemer dersom jeg fant en dokke hos et avdødt familiemedlem.

Edit: litt dumme skrivefeil...

Endret av mozaix
Lenke til kommentar

Nå må jeg, uten å være for personlig, innrømme at min erfaring med denne typer dokker er lav, men kan aldri tenke meg at det er "mer eller mindre det samme".

AtW

Kommer vel an på dama... Ligger hun helt stille og ikke gidder å gjøre noe blir vel opplevelsen ikke så langt unna det en dukke kan gi , og er en dukke helt ny antar jeg at den kan være trangere enn en "brukt" kvinne.

Men, kan ikke si at jeg er noe ekspert her altså!

Lenke til kommentar

Sjekk finn.no, kanskje finner du en brukt en til halv pris......hehe

Lenke til kommentar

Vil det bli lovlig å leie ut roboten eller robotene sine, mot betaling? Rammes det av sexkjøpsloven?  :wee:

[trykker ctrl+shift+n]

[googler real doll]

[...]

[unzips]

Da trenger man kanskje et kraftig hjelpemiddel:

Bulkzip f.eks.?

Kan man 3D-printe disse dukkene?

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg tror personene som kjøper disse dokkene stort sett er mennesker som ønsker seg en kjæreste eller synes dokkene virker såpass vakre og pirrende at de vil ha dem som "elskerinner". Man trenger heller ikke dumpe den på dynga når man finner seg en ordentlig kjæreste. Det går fint an å selge den etterpå eller bare gi den bort. At det virker ekkel å kjøpe brukt er jo bare å overlate til personen som kjøper den av seg.

Personlig hadde jeg ikke hatt problemer dersom jeg fant en dokke hos et avdødt familiemedlem.

Går det også inn under sexkjøpslovgivningen?  :wee:

Kommer vel an på dama... Ligger hun helt stille og ikke gidder å gjøre noe blir vel opplevelsen ikke så langt unna det en dukke kan gi , og er en dukke helt ny antar jeg at den kan være trangere enn en "brukt" kvinne.

Men, kan ikke si at jeg er noe ekspert her altså!

Tipper dukken kommer med en justeringsskrue for nettopp det parameteret.  :wee:

Sjekk finn.no, kanskje finner du en brukt en til halv pris......hehe

Må Finn.no-tjenesteeier passe seg for ikke å framtre som en "pimp"?

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går det også inn under sexkjøpslovgivningen?  :wee:

Haha, godt spørsmål.

Vært artig om noen kledd seg litt pimp og blitt enig med kjøper om å gjennomføre transaksjonen utenfor Oslo S mens noen politifolk var tilfeldig i nærheten. ;)

Passa på at dokka var ikledd noe korte greier i samme slengen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...