wampster Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Hei. Har sett på en nettside (11ravens.com) hvor de lager billiard/ping-pong/custom bord. Prisene på det er etter hva jeg har fått vite ganske så stive, pluss at det tilkommer toll og moms og frakt etc. Er det noen som driver med slikt i Norge? Og hva må man forvente at noe slikt koster å få laget? Endret 6. august 2015 av wampster Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Du får ikke custom biljardbord til en billig penge.... Men, om du kjøper ett biljardbord og tar kontakt med en møbelsnekker kan du antagelig få til noe. Tror det er den billigste og beste måten å få det til på. Men dyrt blir det uansett. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Du får ikke custom biljardbord til en billig penge.... Men, om du kjøper ett biljardbord og tar kontakt med en møbelsnekker kan du antagelig få til noe. Tror det er den billigste og beste måten å få det til på. Men dyrt blir det uansett. Takker. Jeg skjønner selvfølgelig at custom aldri kan bli billig. Det jeg lurer på er om det noen som vet sånn ca hva man kan forvente at det kan koste? 20.000? 50.000? 100.000? mer? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Kommer vel an på hvilke materialer man velger, men tror ikke du kommer under 30 lapper om noen skal bygge det for deg. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 30 lapper er jo veldig overkommelig da. Er det da møbelsnekkere man kontakter, eller hva mener folk som kan litt med/om det? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Møbelsnekker er de eneste som får til detaljer slik at det blir fint, at alt passer 100%. Og det er på en måte ett møbel du skal ha, det er samme type jobb som med skap, bord, osv. Men du må jo gi snekkeren ett utgangspunkt, han lager ikke steinplaten under, filten, kantene på bordet osv. Du må nok kjøpe ett bord så han har noe å jobbe ut ifra, ett bord snekkeren demonterer og bygger opp igjen slik du vil ha der Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Har du sjekket dette Eller her Tror det er et bord som heter Geneve Lenke til kommentar
wampster Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Takker for svar så langt. Har ikke sjekket nei. Hele "dealen" er at jeg vil gjerne ha da 2 eller 3 bord med samme fot/finish bare forskjellig topp (pingpong/billiard/poker) så det ser ut som et "sett". Og da gjerne på den måten det bildet i toppen ser ut som. Får bare høre litt rundt selv med møbelsnekkere etc og finne ut hva som må til og hvor mye det kommer til å koste. Har man flere tips eller anbefalinger er det bare å komme med dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå