Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Kjøp av custom/laget billiard/pokerbord

Anbefalte innlegg

Hei.

Har sett på en nettside (11ravens.com) hvor de lager billiard/ping-pong/custom bord.

Prisene på det er etter hva jeg har fått vite ganske så stive, pluss at det tilkommer

toll og moms og frakt etc. Er det noen som driver med slikt i Norge?

Og hva må man forvente at noe slikt koster å få laget?

post-147792-0-67716900-1438865953_thumb.jpg

Endret av wampster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke custom biljardbord til en billig penge....

Men, om du kjøper ett biljardbord og tar kontakt med en møbelsnekker kan du antagelig få til noe. Tror det er den billigste og beste måten å få det til på.

Men dyrt blir det uansett.

Lenke til kommentar

Du får ikke custom biljardbord til en billig penge....

Men, om du kjøper ett biljardbord og tar kontakt med en møbelsnekker kan du antagelig få til noe. Tror det er den billigste og beste måten å få det til på.

Men dyrt blir det uansett.

Takker. Jeg skjønner selvfølgelig at custom aldri kan bli billig. Det jeg lurer på er om det noen som vet sånn ca hva man kan forvente at det kan koste? 20.000? 50.000? 100.000? mer?

Lenke til kommentar

Møbelsnekker er de eneste som får til detaljer slik at det blir fint, at alt passer 100%. Og det er på en måte ett møbel du skal ha, det er samme type jobb som med skap, bord, osv.

Men du må jo gi snekkeren ett utgangspunkt, han lager ikke steinplaten under, filten, kantene på bordet osv. Du må nok kjøpe ett bord så han har noe å jobbe ut ifra, ett bord snekkeren demonterer og bygger opp igjen slik du vil ha der

Lenke til kommentar

Takker for svar så langt. Har ikke sjekket nei.

Hele "dealen" er at jeg vil gjerne ha da 2 eller 3 bord med samme fot/finish bare forskjellig topp (pingpong/billiard/poker) så det ser ut som et "sett". Og da gjerne på den måten det bildet i toppen ser ut som. Får bare høre litt rundt selv med møbelsnekkere etc og finne ut hva som må til og hvor mye det kommer til å koste.

Har man flere tips eller anbefalinger er det bare å komme med dem :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...