Thor'en Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 4 naust Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Her lukter det sjø og tang og jeg kunne godt tenke meg å skli ut med båten med kurs for fisken. Men det er vel tvilsomt at vi finner noen båter inne i naustene.Det er vel like før de kneler. Fint stemningsbilde. Versjon 1 for meg selv om v2 var en interessant vri. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Hei Thor! Fotogene naust, fint plassert i flata. Litt irriterende med grina som stikker inn i venstre kant kanskje? Det skulle enten vært mer av den eller ingenting Likte nå litt V2 versjonen også Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Her lukter det sjø og tang og jeg kunne godt tenke meg å skli ut med båten med kurs for fisken. Men det er vel tvilsomt at vi finner noen båter inne i naustene.Det er vel like før de kneler. Fint stemningsbilde. Versjon 1 for meg selv om v2 var en interessant vri. Hilsen Olav Takk så mye Olav for din hyggelige tilbakemelding. :) Mvh Thor Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Hei Thor! Fotogene naust, fint plassert i flata. Litt irriterende med grina som stikker inn i venstre kant kanskje? Det skulle enten vært mer av den eller ingenting Likte nå litt V2 versjonen også Takker så mye for din hyggelige tilbakemelding Helene. :) Greinen irriterte også meg. Jeg syntes først at det ble for mye arbeid å klone den bort. Men du ga meg nå den inspirasjon jeg trengte. ;-) (Et kutt på venstre side var for meg aldri et tema pga. komposisjonen.) En V3 er nå lagt ut uten grein. :) Mvh Thor Endret 6. august 2015 av Thor'en Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Fine motiver slike værslitte naust! V2 med en ekstra fin effekt, som står godt til motivet.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Oi! Så flink du var å klone bort! Jeg har ikke sånt verktøy så jeg vet ikke hvordan man gjør det engang. Dette ble bra! 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Det er tydeligvis ikke bare på Cuba det forfaller Ett meget velkomponert og severdig bilde. Går for V3. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Fine motiver slike værslitte naust! V2 med en ekstra fin effekt, som står godt til motivet.. Takker så mye smort1. :) Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Det er tydeligvis ikke bare på Cuba det forfaller Ett meget velkomponert og severdig bilde. Går for V3. Mvh. Rolf Det har du helt rett i Rolf. Takker for de hyggelig kommentarene. Mvh Thor Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Ting som står til nedfalls er takknemlige motiver. Joda, liker V3 godt, men etterarbeidet ditt i V2 gjør susen så det blir nok favoritten i denne serien. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg