Cocac Ola Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Hei Hver gang jeg starter eller tar en omstart mister jeg tilgang på nettet. Jeg må deativere og så aktivere driveren. Da virker alt fint til neste gang jeg slår av pc/omstart.Dette irriterer meg grenseløst men finner ikke ut av dette.Jeg har prøv å avinstallere og reinstallere drivere uten at det hjelper.Det er til stasjonær pc med kablet forbindelse. Trådløst nettverk har ingen problemer. Oppsettet i ruteren er ikke endret - har fungert fint helt til dette plutselig fucket seg opp. Noen guruer som har et lite tips.Mvh Cocac Ola Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Skal vi gjette? Hvilket opetertivsystem har du? Maskinvare? Når oppstod problemet? Har du gjort noen endringer rundt den tiden? Hvor laster du ned driveren? Hvilken driver? Lenke til kommentar
Cocac Ola Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Skal vi gjette? Hvilket opetertivsystem har du? Maskinvare? Når oppstod problemet? Har du gjort noen endringer rundt den tiden? Hvor laster du ned driveren? Hvilken driver? Hei Det oppstod i windows 8.1 Har oppgradert til windows 10 uten at det var til noen hjelp I ruteren er alt normalt. Kanal 1 , men dette har jo ingenting med driverene Driveren er lastet ned fra : http://www.pcidatabase.com/ Det er siste driver jeg har, har hatt den en stund - derfor merkeligt at det skulle kludre til nå Har prøvd å legge in gammel driver uten positivt resultat CO Windows 8.1 + 10 64bit Lenke til kommentar
Cocac Ola Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Hva med maskinvaren? Tror jeg har funnet problemet. Oppdaget at jeg kunne laste ned e-post uten å disabel driver. Antar nå at det er outlook som har en feil. Reinstallerer denne så får vi se Lenke til kommentar
Cocac Ola Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Hva med maskinvaren? Tror jeg har funnet problemet. Oppdaget at jeg kunne laste ned e-post uten å disabel driver. Antar nå at det er outlook som har en feil. Reinstallerer denne så får vi se Problemet er løst / borte Jeg installerte nytt virusprogram AVG og etterpå var det bare tut og kjør. Det var en sann lettelse. Vet ikke hva som som lagde problemet Cocac Ola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå