Bahtiyar Ømer Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 God morgen! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Smelt... for et nydelig bilde! Tåkedisen i vannskillet gjorde susen. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Tittelen fikk meg faktis til å tenke på en Ole Paus vise. Hva bildet angår så foreslår jeg litt mørkere bakgrunn for presentasjonen skyld. Fint lys dubdevirkning og speilinger. Her føler jeg at blikket havner direkt inn i senter av bildet. Signaturen kunne kanskje vært noe dempet - f.eks. over i en blåsjattering som hadde glidd mer inn i bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Hei Roar Du sa riktig Signaturen er litt mer lys, og jeg prøvde å gjøre bakgrunnen litt mørkere, men til sist jeg vil ikke å endre den helt naturlig utsikt. Takk for dere! MVH Bahtiyar Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Førsteklasses! Praktfullt ! Speilingen, skyformasjonene, den lave tåken, fjellpartiet nært og fjernt - og ikke minst de klare fine fargene ! Dette fanget min interesse øyeblikkelig. En kjempefint morgenlys i bildet ditt ! Dette ble supert! Mvh Nils Christian 1 Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Ett nydelig bilde med en fantastisk dybde, komp, speiling, flotte farger og lys. Grattis. Mvh Thor 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Et fabelaktig flott bilde! Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Tusen takk skal dere ha! Mvh Bahtiyar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Stemningsfullt og vakkert. Meget fint utført. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Nydelig stemningsbilde! Liker! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Flott bilde med nydelig speiling. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Hjertelig takk til dere alle sammen! Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Et nydelig bilde du her viser. Fantastisk med den gjennomførte blåtonen du har i bildet. God skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg