Olav Leistad Hove Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Himmelen i brann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Her trodde jeg du hadde røska og dratt i diverse spaker, men får vel tro deg på ditt ord. Jeg scrolla opp og dekket over alt det lyse grå oppe og til høyre. Hvorvidt det blir bedre overlater jeg til de to kameratene smaken og baken, men da blikket ble senket kommer liksom dybdefølelsen mer innover i det røde mellom de to mørke. Godt du hadde kamera for hånd for ofte når noe skjer som man gjerne skulle foreviget så ligger kamera hjemme. Mobilkamera er ingenting for mine ustødige mobilfingre. Hadde et lite kompaktkamera som jeg kunne ha i lomma, men det ble mest uskarp graut så ga det bort til ei jente i India. Roar Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Jeg scrolla opp og du har helt rett så jeg beskjærte på toppen samt litt på høyre side også. Jeg er så heldig at dette er utsikten fra verandaen men det har blitt mange stressturer opp en etasje for å hente kameraet, sette på riktig objektiv og komme seg ned før øyeblikket er over. Så enig, kameraet må være for hånden. Versjon 2 er lagt ut. Hilsen OLav Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Fantastisk flott lys og farger. Godt fanget. Mvh Thor Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Et nydelig øyeblikk dette ja! Jeg tror jeg faktisk likte V1 best her. Mer variasjon i farger og skyer der. Hvor er dette tatt da? Nordafor? En dag på veg hjem fra jobb, dukket den flotteste regnbue ever fram...hadde jeg kamera med?! Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Takk for tilbakemeldinger Thor og Helene. Dette er tatt fra verandaen hjemme. Ligger 10 km øst for Trondheim. Vi har den brede delen av Trondheimfjorden så og si utenfor stuedøra med Fosenalpene på andre siden vestover. Velkommen! Kaffen er klar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Spektakulært ! Det er artig når solnedgangene fortoner seg som dette. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Fabelaktig fin himmel! Foretrekker V1, jeg! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Trondjæm, Trondjæm, at æ reist ifra dæ - at æ koinna finnj på nåkka slekt .... Nydelig himmel over Trondheimsfjorden. Vakkert bilderesultat Olav Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Flott gjengitt foto av den brannrøde himmelen, V1 for meg her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg