GroKoDilla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Markens grøde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Hvorvidt den er matnyttig har ikke jeg noe svar på. Lurte mer på om du tok'n med hjem for å bruke'n som bordlampe. Men det lyser kanskje ikke av seg sjøl? Et flott bilde blei det jo. Har forsøkt å speilvende for å få den til venstre så bildet leses som vi leser bok? Ikke alltid det funker på naturbilder - kan føles uriktig noen ganger. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Hvorvidt den er matnyttig har ikke jeg noe svar på. Lurte mer på om du tok'n med hjem for å bruke'n som bordlampe. Men det lyser kanskje ikke av seg sjøl? Et flott bilde blei det jo. Har forsøkt å speilvende for å få den til venstre så bildet leses som vi leser bok? Ikke alltid det funker på naturbilder - kan føles uriktig noen ganger. Roar Takk for at du tok deg tid til å se på bildet mitt, Roar! Skal sjekke ut tipset ;-) Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Flott bilde med spesielt fin lyssetting. :) Mvh Thor Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Nydelig soppbilde Gro! Flott lys og fine farger. Hvis bildet leses fra venstre som en bok som Roar sier, så ble det i alle fall en god slutt! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Fint bilde, iallefall, men om den er spiselig, si det.... Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Opplever at du har truffet godt med lys, fokus og utsnitt. Et bilde som lett kunne blitt kjedelig, Men ikke dette : ) mvh ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Meget bra soppbilde, men jeg ville ikke spise den. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg