ma9nu2 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) litt vanskeligt å forklare uten bilder så legger et til her. De skjer etter å ha bevegd et vidu kjapt over skrivebordet Har akuratt reformatert pcn så kan være noe jeg ikke har oppdatert Er ikke et veldig stort problem annet enn at de ser stygt ut og kan rote til hvordan en nettside ser ut.. (riste den så fikses de) Har ikke stor peiling om de er normalt, men når jeg beveger vinduene kjapt fram og tilbake går prossesorbruken opp til 40-50% (sorry ,kan være postet på feil plass i forumet) Endret 6. august 2015 av ma9nu2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Har du oppdatert drivere? 1 Lenke til kommentar
ma9nu2 Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Har du oppdatert drivere? har oppdatert Chipset og windows updates Har også lastet ned AMD catalyst Har du noen ide om de er en driver som mangler? (Byttet fra HDD til SDD etter reformatering vist noe kan være med de) Endret 6. august 2015 av ma9nu2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Prøvd å skru av eller på aero? 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Hva slags CPU og GPU har du? 1 Lenke til kommentar
ma9nu2 Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Prøvd å skru av eller på aero? Hva slags CPU og GPU har du? Takk for at dere prøver å hjelp meg Lastet ned w10 akuratt. ser ut som at problemet er vekke atm 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå