Ovidia2 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Pretty Woman Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Det jeg så etter her, var hva hun reklamerte for... Dette var jo et kanon reklamebilde!!! Rent og pent - og nydelig :-) 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Tusen takk for det Gro!! Ja det får vel være kjolereklame dette da Kjolen som passer til alt Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Nice - rett og slett! En ryddig og steril location forsterker modellen her. Samtidig som jeg likte at gelenderet blir en repetisjon på trappeavsatsens form - men brutt i fargen. mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Nice - rett og slett! En ryddig og steril location forsterker modellen her. Samtidig som jeg likte at gelenderet blir en repetisjon på trappeavsatsens form - men brutt i fargen. mvh Jan Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg Jan! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 En engel i rødt miniskjørt - eller måler'a bare bredden på vindu? Enig med Gro - kanon som reklamebilde. Roar 1 Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Kjempeflott, like it! Hilsen Olav 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Flott bilde Tove! Heldig du som har datter som kan brukes til modell. Jeg har to stykker sjøl, men de nekter å la seg fotografere, det blir bare grimaser hver gang jeg prøver meg. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Flott utnyttelse av rom og lys! 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Hjertelig takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene!! Satte stor pris på det Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Profesjonell sus over begge bildene. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg