J.H Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Inne-vær .. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Min første tanke var: "Når natta blir dag og flaska er tom." Ikke vondt ment for det er vel slik virkningen på synet blir etterhvert som ting siger på en stund etter inntaket. Jeg synes det ble et spennende bilde selv om det kanskje ikke var min tolkning du hadde i hodet da du eksponerte. Hvis du skal fotografere inne er kanskje enda lenger ned enn 50 mm. en ide' og nødvendighet? jeg er svært fornøyd med min Tamron 16-300mm. med macro. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Likte dette kjempegodt! Jeg har katt sjøl og vet hvordan de sitter og myser ut på været og er sånn passe misfornøyd når det regner. "Jeg må egentlig ut og tisse, men jeg tror jeg kan utsette det ei stund.." 1 Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Likte det godt jeg også. Uskarpheten og den røffe etterbehandlingen har gitt bilde et dramatisk og tegneserie/filmaktig uttrykk. Lurer nesten på om det er selveste Batman som sitter der og titter ut vinduet 50 millimeteren med blender 1.4 er et klassisk objektiv som gir flotte muligheter både for fotografering i lavlys og med begrenset dybdeskarphet. Så det blir nok bra! 1 Lenke til kommentar
J.H Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Takk for tilbakemeldinger :-) Jeg hadde akkurat sittet og lest en liten artikkel om kontemplativt fotografi og hadde fått et snev av inspirasjon. En gryende kunstnerspire he he .. Har sansen for denne type bilder, men dette er første gang jeg har fått til noe som jeg synes funker og som gjenspeiler følelsen jeg hadde når jeg satt i godstolen og kikket ut i regnværet. Uskarphet og konturer må passe akkurat. Ikke for mye og ikke for lite, så det ble en god del forsøk før jeg følte meg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg