Gå til innhold

Dali vs Fence

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken bør jeg velge av Dali axs 10k og fence Boost 212. Vil bli brukt til stort sett bare film

Antakelig den billigste og best holdt. Sjansen er vel stor for at brukte utgaver her er kjørt rimelig hardt på søkkvåte fester.

Lenke til kommentar

Hvilken bør jeg velge av Dali axs 10k og fence Boost 212. Vil bli brukt til stort sett bare film

Antakelig den billigste og best holdt. Sjansen er vel stor for at brukte utgaver her er kjørt rimelig hardt på søkkvåte fester.

Hvilken har best lyd i utgangspunktet da?

Endret av Teddymannen
Lenke til kommentar

Hvilken har best lyd i utgangspunktet da?

Jeg holder nok en knapp på Dali, selv om dette er rimelig langt unna hva Dali kan prestere. Fence-høyttalerne her har jeg ikke hørt, kan bare vise til en test hvor de ble sagt å gi mye lyd for pengene (uten at man trenger å utdype hvilken kvalitet det er på lyden i denne prisklassen).

Jeg antar at det kan dukke opp flere bedre alternativer her om du ikke er låst på disse to. Men da må du si litt om budsjett og preferanser. Det er mye bra på brukten om dagen og kjøpers marked.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...