Gjest medlem-345354 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Boat heading north Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Mye unødvendig himmel slik jeg ser det. Jeg scrolla opp og dekka til 2/3 av himmelen så kuttet kom så vidt inne i det oransje. Nå skal det til mitt forsvar sies at jeg har stor sans for panoramaformatet, men det var ikke bare derfor - blikket senkes ned og dybdefølelsen dukker opp i bildet. KLar himmel over skyene og for mye himmel har lett for å drepe dybdefølelsen fordi blikket havner for høyt. Nå kan du scrolle opp og dekke til pluss legge bakgrunnen over i grått så bildet kommer bedre fram og se hva du synes om bildet ditt da? Jeg bare kommer med forslag - du bestemmer. Roar Lenke til kommentar
Gjest medlem-345354 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Hei Roar, Takk for din tilbakemelding. En del av fargene/graderingene på himmelen jeg ser når jeg redigerer i RAW / Adobe RGB og derav poenget med å ha så mye himmel, forsvinner på veien til JPG eksport dessverre. Så jeg kan være enig i at dette kunne gjort seg bedre med et bredere utsnitt med mindre himmel ja. mvh, Yngve Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Vakre farger! Synes kanskje du var litt brutal i kappinga på v2. Er jo fint å se litt av overgangen til det blå også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-345354 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Takk for det Helene. Først for generøs, deretter noe brutal. Må finne middelveien tror jeg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg