Gå til innhold

Cruising

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Facsinerende i all sin enkelthet. Jeg elsker det minimalistiske, bilder fri for forstyrrende elementer.
Å la horisonten dele et bilde på midten er normalt fy.fy. Her fungerer det bare, vet ikke hvorfor.
Duse farger, nesten pastell, gir også følelse av ro og avslapping.....og tittelen som forsterker det hele.
Her er det bare å sette seg bakover å nyte og slappe av.

Endret av eriknor
Lenke til kommentar

Flytende hotell mot ukjent mål?

Fint i all sin enkelhet.

Vet ikke men lurer på om forsiktig skjerping kunne fått detaljene bedre fram.

Er et klikk for mye så kan det jo reduseres ved å gå til rediger(edit) og så klikke uttoning (fade) og redusere med glidebryter som kommer opp.

Roar

Lenke til kommentar

Facsinerende i all sin enkelthet. Jeg elsker det minimalistiske, bilder fri for forstyrrende elementer.

Å la horisonten dele et bilde på midten er normalt fy.fy. Her fungerer det bare, vet ikke hvorfor.

Duse farger, nesten pastell, gir også følelse av ro og avslapping.....og tittelen som forsterker det hele.

Her er det bare å sette seg bakover å nyte og slappe av.

Tusen takk :)

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Flytende hotell mot ukjent mål?

Fint i all sin enkelhet.

Vet ikke men lurer på om forsiktig skjerping kunne fått detaljene bedre fram.

Er et klikk for mye så kan det jo reduseres ved å gå til rediger(edit) og så klikke uttoning (fade) og redusere med glidebryter som kommer opp.

Roar

Dette ble tatt etter jeg kom ned fra fjellet på Runde (etter å ha fotografert pippiper) det var begynt å bli mørkt, brukte 400mm og stativ. Det er nok litt bevegelsesuskarphet på båten med bare 1/160 sek lukkerhastighet, burde nok heller gått opp med iso´n..og lukkerhastigheten her. Men det går vel flere skip :)

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...