AfterGlow Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 «Cloudbook» skal konkurrere med Chromebook og kommer neste måned.Acer slipper ekstra billig Windows 10-laptop Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 16 GB lagringsplass. *shudder* Minus OS. Minus swap. 1 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Skjønnar ikkje at produsentane spyr ut så mange billige skit maskiner for tida. Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Skjønnar ikkje at produsentane spyr ut så mange billige skit maskiner for tida. Fordi folk flest vet ikke bedre og skal bare ha noe billig ræl. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Hva? Koster OneDrive penger å bruke? Dette visste jeg ikke!! Har brukt OneDrive i en uke nå, faen! Hvordan sier jeg opp abonnementet på OneDrive?? Mvh. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hva? Koster OneDrive penger å bruke? Dette visste jeg ikke!! Har brukt OneDrive i en uke nå, faen! Hvordan sier jeg opp abonnementet på OneDrive?? Mvh. Det er vel sånn at den gir beskjed når gratisperioden er ferdig (ett år?), hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Hva? Koster OneDrive penger å bruke? Dette visste jeg ikke!! Har brukt OneDrive i en uke nå, faen! Hvordan sier jeg opp abonnementet på OneDrive?? Mvh. Det er vel sånn at den gir beskjed når gratisperioden er ferdig (ett år?), hvis jeg ikke tar feil. Å, ok :-) takker! Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Hva? Koster OneDrive penger å bruke? Dette visste jeg ikke!! Har brukt OneDrive i en uke nå, faen! Hvordan sier jeg opp abonnementet på OneDrive?? Mvh. Det er vel sånn at den gir beskjed når gratisperioden er ferdig (ett år?), hvis jeg ikke tar feil. Å, ok :-) takker! Forresten bruker du kanskje ikke mer enn 15GB? OneDrive storage plans Get more space for your personal files. 15 GB Free 100 GB $1.99/month 200 GB $3.99/month 1 TB $6.99/month includes Office 365 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Ok :-) jeg har bare 101 MB på OneDrive ennå. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå