Pantera Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hei Noen som vet om det finnes bæreveske/reim eller "flightcase" til kabinetter, som f.eks Chieftec Dragon full tower? Evt. også hvor det kan kjøpes? Hadde vært helt glimrende til LAN-parties og sånt, da kabinettet mitt veier bortimot 20 kg, og uten bærehåndtak. mvh Pantera Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Kanskje noe av det de har på Microplex.no kan passe? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 anbefaler ikke å kjøpe det å micriplex, kjøp heller på komplett eller psdata, da microplex bruker masse penger på å sende pakken...som du betaler... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ja det finnes. Vet om en som har det. Den ligner på en stoff-koffert, og dekker chieftech dragon maxi-tower. Jeg har samme tower, men ville heller spart penga og kjøpt meg et mindre/bedre tower. Det er ALT for stort og tungt. Hørte jeg lan-fire?? 4 kg Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Chieftec bigtower med vannkjøling er grisetungt veier sikkert rundt 30-40kg!!! Bruker microplex sin bæresele, men har mistanke om at chieftec'en er mye tyngre enn max-vekten til bærevesken. Ingen problemer med bærevesken så langt uansett. Eneste minus er at den ikke beskytter mot støt, siden den ikke er heldekkende. Veldig god investering hvis du drar på lan mer enn to ganger i året Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har slik "bag" man kjøper på komplett..Kan ta den på ryggen og sånn..funker fett det =) men har midi tower da...Pcn min veier 20 kg totalt...er tungt nok å gå et par km med skjerm foran for å komme seg på lan hos kamerater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå